Gå til innhold

Leter etter gstring som er gode å ha på seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som vet hvor en kan finne gstring som er gode å ha på...

Jeg blir ikke enig med meg selv hva som er best...har kanskje brukt litt for lenge hipster/tai/bokser...derfor trenger jeg noen gode tips/råd hvor en får tak i og evt. nettside.

Anonymkode: 39890...9f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det for kvinne eller mann? Får vi vite det først. Så blir det litt enklere...

Anonymkode: 9b170...cbf

Skrevet

Casall perfect thong! Veldig behagelige å gå med og sitter pent på. 

Skrevet

G-streng og «god å ha på seg» hører ikke hjemme i samme setning :eeeh: Det er aldri godt å ha en truse som går inn i rumpesprekken. 

Anonymkode: e4ddf...bc8

• Liker 11
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det for kvinne eller mann? Får vi vite det først. Så blir det litt enklere...

Anonymkode: 9b170...cbf

TS: Snakker om til kvinner selvsagt :yvonne:

Skrevet

Jeg synes ingen g-streng er direkte ubehagelige, men har nå gått med KUN disse trusene i godt over fem år nå, så er vel en vanesak. Kjenner ikke at jeg har på meg truse når jeg går med g-streng, så alle andre truser blir ubehagelige for meg, da jeg kjenner de godt. Men, skulle jeg sagt en favoritt måtte det blitt Calvin Klein sine! Er (kun) de jeg bruker i hverdagen, også bruker jeg mer sexy undertøy i helgene. 

• Liker 1
Skrevet

Lurer jeg også på! Om det finnes i det hele tatt?!

Jeg bruker kun truser, og de få gangene jeg bruker g streng strammer de så fælt, blir klam blandt rumpeballene, og de dekker jo ikke hele "vaginaområdet" heller, enten henger en leppe ut eller så gnager den liksom....

Anonymkode: 19f7f...28a

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, betutta skrev:

Casall perfect thong! Veldig behagelige å gå med og sitter pent på. 

Ser ut som godt stoff, men de ser jo sinnsykt smale ut under, hvordan kan det dekke hele undersiden av underlivet og ikke bare selve sprekken, og holde tingene på plass der nede?!

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som godt stoff, men de ser jo sinnsykt smale ut under, hvordan kan det dekke hele undersiden av underlivet og ikke bare selve sprekken, og holde tingene på plass der nede?!

Hehe...vet ikke helt hva jeg skal svare på det. Dekker hos meg da! Har smale hofter så har kanskje smalt underliv også🤔🙈

Skrevet

Komfortable g-strenger finnes ikke

Anonymkode: d5914...226

• Liker 1
Skrevet

Calvin Klein anbefaller jeg da for di er faktisk komfortable og rågode å ha på ... Koster litt siden de er såpass gjennomført at de bærer Tong navnet ...  Vet at Tong betyr det samme som string, men har ikke sett det engelske navnet Tong på billig string...

Anonymkode: 5f1fb...42a

Skrevet
På 8/13/2017 den 15.14, AnonymBruker skrev:

Er det noen av dere som vet hvor en kan finne gstring som er gode å ha på...

Jeg blir ikke enig med meg selv hva som er best...har kanskje brukt litt for lenge hipster/tai/bokser...derfor trenger jeg noen gode tips/råd hvor en får tak i og evt. nettside.

Fins ikke

Skrevet
På 13.8.2017 den 15.58, AnonymBruker skrev:

G-streng og «god å ha på seg» hører ikke hjemme i samme setning :eeeh: Det er aldri godt å ha en truse som går inn i rumpesprekken. 

Anonymkode: e4ddf...bc8

Det er behagelig å ha på seg i syden under shortsen når det er opptil 50 grader ute. Mer behagelig enn en boxer som blir stram, klam og gjennomvåt av svette. 

• Liker 1
Skrevet

Mener du bare de som er tynne som tråder?

Hvis du også mener ordinær string så er de som heter Rose fra Gina Tricot veldig behagelige og fine. Og de nye fra kolleksjonen til Kygo er superbehagelige på.

• Liker 1
Skrevet

Har gått utelukkende med g-streng siden jeg var 14-15. Synes ikke det er ubehagelig... Fordel - det synes ikke i bukser, kjoler etc, det er fint og praktisk. Selv om jeg bruker 34-36 i det meste pleier jeg å kjøpe g streng i medium. Og med behagelig stoff. Det er sinnsykt ekkelt om de er for små, og jeg mistenker at det er problemet for mange. Heller litt store. Er de riktig str gnager de ikke på leppene etc (i det hele tatt!).

Anonymkode: c5e7f...3c0

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, WubWub skrev:

Det er behagelig å ha på seg i syden under shortsen når det er opptil 50 grader ute. Mer behagelig enn en boxer som blir stram, klam og gjennomvåt av svette. 

Fins mellomting mellom g string og boxer da

Skrevet
Akkurat nå, Maleficenta skrev:

Fins mellomting mellom g string og boxer da

Hva da?

Skrevet
6 minutter siden, WubWub skrev:

Hva da?

Truse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...