AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #1 Skrevet 13. august 2017 Dere som ikke er troll, men alltid blir beskyldt for å trolle. Hvordan fungerer dere egentlig i dagliglivet? Holder dere meningene deres skult? I så fall så vet dere i hvert fall at meningene provoserer. Er dere dere selv? Hvordan fungerer det med tanke på venner, familie og jobb? Anonymkode: 32d98...1e0
ajarRun Skrevet 13. august 2017 #2 Skrevet 13. august 2017 Jeg holder ingen meninger skjult men jeg moderer meg når det er upassende å starte en debatt. At riktige menigner provoserer synes jeg er synd men det er jo virkelig ikke min feil. Vennene mine blir litt oppgitt, familien diskuterer jeg ikke politikk med og på jobb jobber jeg, merkelig nok.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #3 Skrevet 13. august 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som ikke er troll, men alltid blir beskyldt for å trolle. Hvordan fungerer dere egentlig i dagliglivet? Holder dere meningene deres skult? I så fall så vet dere i hvert fall at meningene provoserer. Er dere dere selv? Hvordan fungerer det med tanke på venner, familie og jobb? Anonymkode: 32d98...1e0 Jeg blir ikke alltid beskyldt for det, men noen ganger er det flere på kvinneguiden som ikke tror på meg selvom det jeg skriver om er sant. Da svarer flere at man dikter opp ting, ljuger og troller, men det er ikke tilfellet altså. Det fungerer helt fint, flere av vennene mine lo, eller ble helt sjokkskadet når jeg fortalte om det jeg skrev her. Anonymkode: a7fc5...107
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #4 Skrevet 13. august 2017 37 minutter siden, amativeReflection skrev: Jeg holder ingen meninger skjult men jeg moderer meg når det er upassende å starte en debatt. Det er jo et diskusjonsforum så det kan vel aldri vært upassende å starte en debatt på et diskusjonsforum? Anonymkode: a7fc5...107
Jacklost Skrevet 13. august 2017 #5 Skrevet 13. august 2017 Det som skriker TROLL er det egentlige trollene. De er ikke i stand til å diskutere eller ta innover seg at folk er ulike og kan mene noe annet enn dem selv. Da er det liksom bedre å avspore debatten.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #6 Skrevet 13. august 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir ikke alltid beskyldt for det, men noen ganger er det flere på kvinneguiden som ikke tror på meg selvom det jeg skriver om er sant. Da svarer flere at man dikter opp ting, ljuger og troller, men det er ikke tilfellet altså. Det fungerer helt fint, flere av vennene mine lo, eller ble helt sjokkskadet når jeg fortalte om det jeg skrev her. Anonymkode: a7fc5...107 Man MÅ ikke si ALT vet du. Anonymkode: 45471...c04 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå