Eiliv Skrevet 13. august 2017 #1 Skrevet 13. august 2017 Jeg fant et annet forum av Klikk.no kalt Foreldreforum, som egentlig er veldig likt Kvinneguiden. Mange der er nok ikke foreldre engang. Det som slo meg var at man faktisk må leite veldig godt for å finne noen som ikke er anonyme. Hvorfor er så mange anonyme der??? Det er absolutt ingen grunn til å være anomyme i mange av tilfella. Det kan være tråder som "Ville du valgt en mørk brun eller sort bil?" eller "Hvilke spa på østlandet har dere besøkt og kan anbefale?" også er alle anonyme. Det gir ingen mening!! Hva er vitsen med å være anonym når det man skriver om ikke engang er 1% personlig?
Gjest Winza Skrevet 13. august 2017 #2 Skrevet 13. august 2017 Hvorfor bryr vi oss om folk er anonyme eller ikke?
Eiliv Skrevet 13. august 2017 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2017 2 timer siden, Winza skrev: Hvorfor bryr vi oss om folk er anonyme eller ikke? Det er ikke at jeg bryr meg noe særlig om valgene andre tar, men hvorfor det er så stor forskjell i antall anonyme brukere på to ganske like forum med ganske like tråder og svar. Det kunne nesten virke som det var en feil med sida eller noe i den duren. 2 timer siden, MrsRose skrev: Fordi det heter anonymforum. Takk for svar. Jeg fant det ut selv i stad, men har ingen anelse om hvordan en sletter tråder her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå