Cr@sh Skrevet 12. januar 2005 #1 Skrevet 12. januar 2005 Åh... nå begynner det å flaske seg her hos oss. Har hatt litt problemer med å få gutten vår til å sovne på egenhånd. Mamma eller Pappa skulle liksom helst være der til han hadde sovnet... holde hånda hans litt og stryke litt over håret... Men så bestemte vi oss - SÅNN KAN VI IKKE HA DET! :-x Brukte jo opp i mot en time inne hos gullet vårt hver kveld... og da ble det ikke mye tid igjen til å pleie kjærligheten oss i mellom... Så vi begynte med den så meget omtalte Ferbers metode... Sukk... I begynnelsen føltes det som om det var fra barnerommet konstant i timesvis - men så ille har det egentlig ikke vært. Vi begynte på søndag... det tok 1 time og 3 kvarter fra vi la han til han sovnet... selvsagt var vi inne hos ham med jevne mellomrom for å vise at vi var der... men vi ble ikke inne hos ham. Mandag brukte vi 1/2 time, tirsdag 20 min og i dag sovnet han etter 5 minutter!!! HURRA FOR FERBER! Til dere som sliter med å få barna deres til å sovne om kvelden, og kvier dere for å bruke Ferbers metode.... det gjorde vi også... men det nytter altså! På søndag tenkte jeg at vi kom til å måtte høre på i ukesvis, men det gikk altså mye raskere enn jeg hadde forventet i utgangspunktet! Jippi! Nå får vi mer tid til hverandre vi også... kanskje det til og med blir en lillebror eller lillesøster her i huset om ikke altfor lenge.... *HIHIHI*
Gjest Mayamor Skrevet 12. januar 2005 #2 Skrevet 12. januar 2005 Flott å høre om flere som lykkes på den måten! Mayamor
Furstina Skrevet 12. januar 2005 #3 Skrevet 12. januar 2005 Vi ska... vi ska... *järnvilja* Vi är inte hlet konsekventa... på dagarna somnar han ofta i vagn när mannen är ute och går, och emellnåt i famnen. I eftermiddags tog det en stund men sen sov han i 2½ timme!!! Vi ska i kväll... nu alltså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå