AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #1 Skrevet 13. august 2017 Jeg er 155 cm høy (lav), og skulle gjerne ha tatt av meg minst 5 kg. Jeg går en times tur hver dag (lav puls), og trener ikke. hvor mange kalorier bør jeg spise per dag? Jeg får opp at 1600 kcal er det jeg forbrenner i løpet av en vanlig dag. Betyr det ag jeg må spise 600 kcal for å klare å gå ned 1 kg i uken..? Anonymkode: b6f3b...dd0
sofie777 Skrevet 13. august 2017 #2 Skrevet 13. august 2017 Kjære trådstarter,Jeg må dessverre stenge tråden din med bakgrunn i at vi ikke kan vite hvilken kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Vi kan ikke passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg eller andre. Les litt mer, gjerne på forumet her. Sitat - Innlegg og tråder med spørsmål og/eller diskusjon om inntak av mindre enn 1500 kalorier, vil bli stengt.Etter en lengre diskusjon og gjennomgang av informasjon, har vi nå kommet frem til at vi vil endre minstegrensen til 1500 kalorier, i henhold til Helsedirektoratets anbefalinger her. sofie777, mod 1
Anbefalte innlegg