AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #1 Skrevet 13. august 2017 Vi har to barn på 4 og 6 år. Det har egentlig vært helt greit, men i det siste har vi snakket om at det kunne vært fint med en tredjemann. Er det noen som har fått tredjemann sånn etter to tette og kan dele noen erfaringer med meg? Vi blir ikke enige med oss selv, veier for og i mot, men ser jo også at tiden begynner å renne ut i forhold til egen alder. Vi har både full jobb og god plass, hvordan har det vært med økonomien for dere ved en evt. tredjemann? Anonymkode: 28d63...e22
Nerine_ Skrevet 13. august 2017 #2 Skrevet 13. august 2017 Vi har tre tette. Syns overgangen fra to til tre var like grei som fra en til to. Man vet liksom hva man går til på en måte😊
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #3 Skrevet 14. august 2017 19 timer siden, Nerine_ skrev: Vi har tre tette. Syns overgangen fra to til tre var like grei som fra en til to. Man vet liksom hva man går til på en måte😊 Hvor tette fikk dere barna? Og hvordan taklet barna overgangen? Har barn født i 2014 og 2016, og kunne tenkt meg å få tredje (og sikkert siste) kanskje neste år (om prøveperioden ikke drøyer). Anonymkode: f95dc...f0c
Nerine_ Skrevet 14. august 2017 #4 Skrevet 14. august 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor tette fikk dere barna? Og hvordan taklet barna overgangen? Har barn født i 2014 og 2016, og kunne tenkt meg å få tredje (og sikkert siste) kanskje neste år (om prøveperioden ikke drøyer). Anonymkode: f95dc...f0c Tre stykker på 3,5 år. Barna taklet det fint. De har jo vært små når de ble storesøskene, men det har aldri vært noe særlig sjalusi. Vi var veldig opptatt av at en av oss (mest meg siden jeg ammet) ordnet med babyen, og den andre forelderen var med storesøsken slik at de ikke skulle føle seg utenfor😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå