AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #1 Skrevet 13. august 2017 Hvor lenge varer finansieringsbeviset for å kjøpe bolig? Altså hvor lenge før man må søke boliglån igjen? 3 mnd eller 6 mnd? Anonymkode: 2fae8...a6d
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #2 Skrevet 13. august 2017 Den informasjonen har banken oppgitt på hjemmesidene sine. Her står det du spør om. Anonymkode: d86be...018
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #3 Skrevet 13. august 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den informasjonen har banken oppgitt på hjemmesidene sine. Her står det du spør om. Anonymkode: d86be...018 Tusen hjertelig takk ❤️ Anonymkode: 2fae8...a6d 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #4 Skrevet 13. august 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge varer finansieringsbeviset for å kjøpe bolig? Altså hvor lenge før man må søke boliglån igjen? 3 mnd eller 6 mnd? Anonymkode: 2fae8...a6d Står på beviset. Vanligvis 6 mnd. Spør banken, vi er ikke synske. Anonymkode: 6ba16...6c8
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #5 Skrevet 13. august 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Står på beviset. Vanligvis 6 mnd. Spør banken, vi er ikke synske. Anonymkode: 6ba16...6c8 Har ikke spurt om folk er synske...en hyggelig ab i motsetning til andre... Anonymkode: 2fae8...a6d 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #6 Skrevet 13. august 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke spurt om folk er synske...en hyggelig ab i motsetning til andre... Anonymkode: 2fae8...a6d Hos Danske Bank er finansieringsbeviset i utgangspunkt gyldig i 3 mnd. men det er en enkel sak å få det forlenget med nye 3 mnd. dersom man ikke har kommet helt i mål når de første 3 mnd. går mot slutten Jeg har harr Danske Bank som min bank siden de helt Fokus Bank i 1989. Er på boliglån nummer 3 hos dem. Kunne ha byttet bank mange ganger underveis, men har ikke hatt noen grunn til å gjøre det fordi kundeservicen har i alle disse årene vært upåklagelig (det inkluderer rentenivå og vilje til å matche eventuelle konkurrenter). Anonymkode: d86be...018
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #7 Skrevet 13. august 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hos Danske Bank er finansieringsbeviset i utgangspunkt gyldig i 3 mnd. men det er en enkel sak å få det forlenget med nye 3 mnd. dersom man ikke har kommet helt i mål når de første 3 mnd. går mot slutten Jeg har harr Danske Bank som min bank siden de helt Fokus Bank i 1989. Er på boliglån nummer 3 hos dem. Kunne ha byttet bank mange ganger underveis, men har ikke hatt noen grunn til å gjøre det fordi kundeservicen har i alle disse årene vært upåklagelig (det inkluderer rentenivå og vilje til å matche eventuelle konkurrenter). Anonymkode: d86be...018 Takk for svar håper vi kommer i mål iløpet av de 3 månedene. Anonymkode: 2fae8...a6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå