Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #1 Skrevet 12. januar 2005 Noen her som kan anbefale en klinikk/kirurg i Bergen? Jeg skal ta brystreduksjon og har snakket med Klinikk Bergen, Fana Medisinske Senter og Plastikkirurgisk Institutt men klarer ikke bestemme meg. Syns kanskje de virker mest proffe hos FMS? Er veldig takknemlig for innspill og erfaringer - både positive og negative!
Gjest Ninakanin Skrevet 12. januar 2005 #2 Skrevet 12. januar 2005 Har operert inn saltvann på FMS, de er kjempekoselige der Er litt dyrere enn på andre klinikker, men jeg føler personlig at man betaler for trygghet og kvalitet.. Men hvis de utfører reduksjoner også, som jeg ikke har noen erfaring med og derfor kan jeg egentlig ikke uttale meg, så anbefaler jeg iallefall FMS
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #3 Skrevet 13. januar 2005 Takk for svar! Jeg har fått samme pris på Klinikk Bergen og FMS og egentlig syns jeg ikke prisen spiller så stor rolle fordi som du sier er det trygghet og kvalitet som er viktig. Det er mye penger uansett så et par tusen til og fra betyr ikke så mye. Har sett på hjemmesidene deres og syns at FMS har finest bilder men følte at konsultasjonen var mye mer overfladisk der enn hos KB. Hos FMS var det bare "har du bestemt deg? skal jeg sette en dato?" mens han hos KB tok seg lang tid til å forklare, vise bilder og ba meg tenke meg om og så ta kontakt igjen for å evt. bestille time. Hva syns du om konsultasjonen og kirurgen hos FMS?
Gjest Ninakanin Skrevet 13. januar 2005 #4 Skrevet 13. januar 2005 Han kan virke noe overfladisk, men jeg tror det er en måte å ikke virke som en selger men mer som en lege. Han har jo bakgrunn fra Haukeland, så jeg tror han har en mer overlege-aktig måte å være på enn en selger. Og de fleste vet nesten hva de vil ha når de kommer til konsultasjon i dag, fordi de er så informerte gjennom internet og venner. Men trenger du en prat til, så kan du jo bare bestille den og be han forklare dypere selve inngrepet, hva forventingene hans for resultatet er og slike ting
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #5 Skrevet 13. januar 2005 Takk for svar Ninakanin! Har bestemt meg for FMS og skal opereres allerede neste uke. Gleder meg sånn!! Dette har jeg hatt lyst til i over 10 år :-)
Bellybutton Skrevet 14. januar 2005 #6 Skrevet 14. januar 2005 Ønsker deg iallefall lykke til. Jeg tok reduksjon for to mndr siden og fjernet hhv 605 og 689gr. Ble foretatt på offentlig sykehus. Er egentlig kjempefornøyd med resultatet,men regner med at det enda ikke er ferdig forma. Hadde forbausende lite vondt,og det gikk fint. Er det noe du lurer på må du bare spørre. Vet du hvor mye du skal fjerne enda? Jeg gikk fra en E-cup til en C- cup. Akkrat passe!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå