Lene25 Skrevet 13. august 2017 #1 Skrevet 13. august 2017 (endret) Hei, har en kastrert damepus på ca 6 år som har begynt å tisse/markere inne. Har ikke skjedd mer en tre ganger, men nok til at jeg er lei. Hun har gått ilag med en kastrert hannkatt hele livet. Han bryr seg ikke om Minien. Nylig tok jeg inn en kattunge Og føler det er pgr han hun er begynt. Hun liker han ikke, men hun kommer både inn og er inne når han er her. Minien har fått seg litt juling av hun, så han går ikke bort. Idag oppdaga jeg mye små dammer i gangen, etterfulgt av en større dam oppå arbeidsklærne mine 😒 Har du tips/ erfaringer med lignende? Endret 13. august 2017 av Lene25
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #2 Skrevet 13. august 2017 Min tisser inne hvis han føler seg oversett (i mine ting eller rundt meg), hvis han ikke er fornøyd med rengjøringen av kattedoen (utenfor doen) og i noen tilfeller hvis det er for mange fremmede katter rundt huset (rundt døren). Så lenge kattedoen er ren og jeg sørger for at han får oppmerksomhet i form av kos og lek er problemet ikke-eksisterende. Innetissing er ofte en protest på noe. I ditt tilfelle er det gjerne den nye katten, men det trenger ikke nødvendigvis være det. Ville tenkt over om noe annet også er endret i det siste. Du bør gjerne også vurdere om det kan ha en helsemessig årsak og eventuelt få en sjekk hos veterinær. Anonymkode: a8570...87e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå