Gjest gjest1 Skrevet 12. januar 2005 #1 Del Skrevet 12. januar 2005 så tenkete jeg å kjøre den i tørketrommel (er ei vinter dyne, men hunden tissa på den) må dyna være våt for at det skal ha effekt el holder med med å legge inn en tennisball? :oops: Har ikke peil da jeg ikke har tørketrommel selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 12. januar 2005 #2 Del Skrevet 12. januar 2005 Tror det vil hjelpe uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 13. januar 2005 #3 Del Skrevet 13. januar 2005 Du kan gjerne putte med en inne-joggesko eller tennisball, den skal hjelpe til med å "puffe" opp fjærene. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 13. januar 2005 #4 Del Skrevet 13. januar 2005 Forsøk tørketrommel (selv om den er blitt tørr), med eller uten tennisball. Den kan i vertfall ikke bli verre... Jeg har brukt tørketrommel når jeg har vasket dyner, og det har funket fint (selv uten tennisball). Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 13. januar 2005 #5 Del Skrevet 13. januar 2005 Tennisball (gjerne 2-3) hjelper til med å fordele fjærene også, slik at ikke alt havner i den ene enden av dynen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 14. januar 2005 #6 Del Skrevet 14. januar 2005 Du kan gjerne putte med en inne-joggesko eller tennisball, den skal hjelpe til med å "puffe" opp fjærene. Lykke til Jeg har hørt at du MÅ ha med en joggesko/tennisball for å "puffe" opp fjærene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 17. januar 2005 #7 Del Skrevet 17. januar 2005 Jo flere tennisballer jo bedre resultat er min erfaring. Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå