Gjest gjest1 Skrevet 12. januar 2005 #1 Skrevet 12. januar 2005 så tenkete jeg å kjøre den i tørketrommel (er ei vinter dyne, men hunden tissa på den) må dyna være våt for at det skal ha effekt el holder med med å legge inn en tennisball? :oops: Har ikke peil da jeg ikke har tørketrommel selv..
HMSP Skrevet 13. januar 2005 #3 Skrevet 13. januar 2005 Du kan gjerne putte med en inne-joggesko eller tennisball, den skal hjelpe til med å "puffe" opp fjærene. Lykke til
Ugla Skrevet 13. januar 2005 #4 Skrevet 13. januar 2005 Forsøk tørketrommel (selv om den er blitt tørr), med eller uten tennisball. Den kan i vertfall ikke bli verre... Jeg har brukt tørketrommel når jeg har vasket dyner, og det har funket fint (selv uten tennisball). Lykke til.
Gjest Melk Skrevet 13. januar 2005 #5 Skrevet 13. januar 2005 Tennisball (gjerne 2-3) hjelper til med å fordele fjærene også, slik at ikke alt havner i den ene enden av dynen.
Gjest Xavia Skrevet 14. januar 2005 #6 Skrevet 14. januar 2005 Du kan gjerne putte med en inne-joggesko eller tennisball, den skal hjelpe til med å "puffe" opp fjærene. Lykke til Jeg har hørt at du MÅ ha med en joggesko/tennisball for å "puffe" opp fjærene.
koldbruna Skrevet 17. januar 2005 #7 Skrevet 17. januar 2005 Jo flere tennisballer jo bedre resultat er min erfaring. Koldbruna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå