Gå til innhold

Lesbiske i Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Tinder er ikke særlig suksessfult for meg. Hvor kan jeg gå for å treffe lesbiske i Trondheim? Nettsider, klubber, alt! Gi meg tips og råd!

Anonymkode: 55ead...2cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv HER (app) eller Happn ;) 

Anonymkode: bd38d...e0a

Skrevet

Fordi 100% lesber finnes nesten ikke. 

Men det finnes mange som har hatt lite suksess med menn og har bestemt seg for å kalle seg lesbe. Du kan prøve i feministiske miljø, de som definerer seg selv som 100% lesber holder ofte til der. Gjerne med blått hår og ring i nesen

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Men det finnes mange som har hatt lite suksess med menn og har bestemt seg for å kalle seg lesbe. Du kan prøve i feministiske miljø, de som definerer seg selv som 100% lesber holder ofte til der. Gjerne med blått hår og ring i nesen

Excuse u

Anonymkode: 28fd9...bf6

• Liker 10
Skrevet
5 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Bevares...

Anonymkode: 88e6c...067

• Liker 5
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Excuse u

Anonymkode: 28fd9...bf6

Don't shoot the messenger :cry3:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kanskje du heller bør spørre i forumet på Gaysir, TS? 😊

Anonymkode: 279ec...890

Innlegget er ryddet for sitering av slettet innhold.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Skrevet

Anbefaler gaysir (med settingen som gjør at menn ikke kan kontakte deg - takk gaysir!). Ellers så er det jo snart pride, og det hjelper jo! Du har også skeiv.no, som det koster litt penger å bruke.

Anonymkode: 8cafa...aac

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du har så lite greie på hvordan forskning funker at du tror juryen er inne og alt er kartlagt, opplest og vedtatt på feltet, så har du definert deg selv ut av diskusjonen. 

Anonymkode: 279ec...890

Det gir perfekt mening det de har komt frem med og er det mest sannsynlige. Mye mer troverdig enn random AB på forumet med personlig agenda

At 75% av de som regner seg selv som lesbiske er overvektige er ikke er også basert på et statistisk signifikant utvalg, som kort forklart betyr at man kan generalisere og si det gjelder over populasjonen og det er svært usannsynlig det faktiske tallet varierer stort fra det her. 

Antallet faktiske 100% lesber i forhold til hvor mange som bare sier de er lesber har du rett i er mindre klart så langt og vanskeligere å finne ut av, men det var heller ikke poenget

Skrevet

Wow, denne tråden har sporet av og det i en latterlig retning. Sykkelkopp bør skjerpe seg. 

For å svare på spørsmålet ditt vet jeg i hvert fall at mange som spiller roller derby i Trondheim er lesbiske, så du kan jo sjekke det ut? Jeg har en venninne på laget og jeg mener hun har sagt at de aller fleste er lesbiske, så om du er ute etter en fritidsaktivitet i tillegg kan det være verdt det å dra på kamp/åpen trening og sjekke det ut :) 

Anonymkode: 0328a...95e

• Liker 2
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow, denne tråden har sporet av og det i en latterlig retning. Sykkelkopp bør skjerpe seg. 

For å svare på spørsmålet ditt vet jeg i hvert fall at mange som spiller roller derby i Trondheim er lesbiske, så du kan jo sjekke det ut? Jeg har en venninne på laget og jeg mener hun har sagt at de aller fleste er lesbiske, så om du er ute etter en fritidsaktivitet i tillegg kan det være verdt det å dra på kamp/åpen trening og sjekke det ut :) 

Anonymkode: 0328a...95e

Det vil jeg ikke si at stemmer, hilsen lesbe som har spilt roller derby 😂 En god andel er skeive ja, men overhodet ikke alle. Dessuten er det jo menn med i klubben også, mange av dem er invovlert i sporten pga at dama deres spiller.

Anonymkode: 8cafa...aac

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger, spekulasjoner og brukerdebatt, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...