Sillyline Skrevet 12. august 2017 #21 Skrevet 12. august 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åh, takk. Vi har mange ganger krnagla Pga sex. Han har kjempe lyst, mens jeg er så usikker.. Er derfor jeg lurte på om sex ville forandre på det? Kanskje han slutter å krnagle om det hvertfall. For han blir kjempe sur da jeg sier nei til sex. Anonymkode: a8b43...78e Da går dere forsiktig fram. Trenger ikke å ta det helt ut i begynnelsen. Kanskje bare utforske hverandres kropper, og bli komfortable med det. Så tar dere det derfra. 1
Gjest Alterego666 Skrevet 13. august 2017 #22 Skrevet 13. august 2017 Sex er (for de fleste) nødvendig for å opprettholde varmen og intensiteten i et positivt forhold. Sex kan ikk redde et dårlig forhold. Tenk nøye gjennom hvor du står i dette bildet.
Nerine_ Skrevet 13. august 2017 #23 Skrevet 13. august 2017 Jeg syns man får en helt annen kontakt og nærhet etter sex.
Ulla Ullsokk Skrevet 13. august 2017 #24 Skrevet 13. august 2017 Dere er 18 år og du vil egentlig ikke ha sex. Skal du virkelig la han krangle seg til det??? Det kommer IKKE til å føles særlug sexy! Nå er jeg forutinntatt pga egne erfaringer, men jeg synes ikke man skal være sammen i hundre år når man er så ung. Kanskje betyr dette at deres forhold burde avsluttes? Hvis du ikke er seksuelt interessert i han bør dere ikke være sammen. Jeg skjønner at han vil ha sex, men det at du ikke vil, er viktig her! Du må finne ut om det er HAN som ikke tenner deg, eller om det er noe annet. Kanskje har du lyst hvis du treffer en annen?
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #25 Skrevet 13. august 2017 58 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev: Dere er 18 år og du vil egentlig ikke ha sex. Skal du virkelig la han krangle seg til det??? Det kommer IKKE til å føles særlug sexy! Nå er jeg forutinntatt pga egne erfaringer, men jeg synes ikke man skal være sammen i hundre år når man er så ung. Kanskje betyr dette at deres forhold burde avsluttes? Hvis du ikke er seksuelt interessert i han bør dere ikke være sammen. Jeg skjønner at han vil ha sex, men det at du ikke vil, er viktig her! Du må finne ut om det er HAN som ikke tenner deg, eller om det er noe annet. Kanskje har du lyst hvis du treffer en annen? Jeg er veldig glad i han, men får bare ikke lyst på sex. Vet virkelig ikke om det er noe galt med meg eller han. :// Anonymkode: a8b43...78e
Ulla Ullsokk Skrevet 13. august 2017 #26 Skrevet 13. august 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig glad i han, men får bare ikke lyst på sex. Vet virkelig ikke om det er noe galt med meg eller han. :// Anonymkode: a8b43...78e Det er sikkert ikke noe galt med noen av dere, men har du ikke lyst så har du ikke lyst. Folk modnes forskjellig og du er ikke klar. Du skal IKKE ligge med han for at det skal bli mindre krangling! Men jeg skjønner jo han også. Og så tenker jeg at det kan hende du har mest vennskapelige følelser for han. Blir du kåt når dere kliner? 1
smilo Skrevet 13. august 2017 #27 Skrevet 13. august 2017 Hvis du ikke er kåt på ham så gå videre. Det vil aldri bli noe lykkelig forhold om du skal ha sex kun fordi han vil. Hilsen en som ikke så denne sammenhengen før det var for sent, og som ikke fant sin seksualitet før hun var nesten 40 år. 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #28 Skrevet 13. august 2017 Akkurat i det spm beveger man seg på tynn is. Det er hårfin balanse mellom sex og bedre forhold. De gangene dama ikke får sprutorgasme føles det som verden faller sammenAnonymkode: 810f7...179
Blod Skrevet 14. august 2017 #29 Skrevet 14. august 2017 (endret) Sex skaper bånd. Så ja Endret 14. august 2017 av Blod 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå