AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #1 Skrevet 12. august 2017 Jeg har holdt på med en mann den siste tiden. Det vil si vi ha pratet mye over nett og møttes noen gangen i virkeligheten, uten å være på en såkalla date. Har det veldig trivelig sammen. Merker han liker meg veldig godt. MEN, jeg har aldri vært i noe forhold før (aldri holdt på med noen heller) og har de siste årene følt meg veldig ensom. Jeg er stygt redd for at denne "forelskelsen" bare er en forelskelse i tanken på et forhold.. jeg kan se for meg å sove sammen med han, holde rundt han osv, men samtidig kan jeg "lime inn" et annet ansikt og ikke føle noen forskjell.. det er altså denne tanken som gjør meg usikker. Jeg er så klar for er forhold at jeg tviholder på den første som viser interesse.. hvordan kan jeg finne ut va som er hva? Anonymkode: 51bf8...417
Gjest supernova_87 Skrevet 12. august 2017 #2 Skrevet 12. august 2017 Er det viktig å vite om det er forelskelse? Det at det er forelskelse betyr ikke nødvendigvis at du skal legge forbeholdene dine til side. Forelskelse kan gjøre deg like dum som desperasjon. Ta vare på forbeholdene og tvilen, føl på den og se om det funker likevel. Tror jeg har en bok liggende der det stod noen ord om definisjonen på forelskelse, skal jeg finne det frem til deg?
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #3 Skrevet 12. august 2017 3 minutter siden, Rainstorm skrev: Tror jeg har en bok liggende der det stod noen ord om definisjonen på forelskelse, skal jeg finne det frem til deg? Ts her. Ja takk, det hadde vært kjempefint:) Anonymkode: 51bf8...417
Gjest supernova_87 Skrevet 12. august 2017 #4 Skrevet 12. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Ja takk, det hadde vært kjempefint:) Anonymkode: 51bf8...417 Lol, ellers så finner man sikkert det når man søker på Internett da! Men det som stod i boka var ikke så dumt. Har noen ærend nå, skal prøve å huske det før jeg legger meg.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #5 Skrevet 12. august 2017 Kunne du tenke deg å ligge inntil han i senga og at dere ligger der med klamme føtter på hverandre også? Anonymkode: 461c5...26f
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #6 Skrevet 12. august 2017 Møt noen flere menn ikke ta den første for det er ofte sånn at man blir forelsket i tanken på noen, så går man inn i feil forhold og våkner opp et år eller tre år senere og skjønner ikke hva pokker man fant i vedkommende.. Anonymkode: bc0d3...61a
Gjest supernova_87 Skrevet 13. august 2017 #7 Skrevet 13. august 2017 Er ikke sikker på om det var så bra likevel, og ikke helt en definisjon. Men her er i alle fall det jeg fant: "I forelskelsen kan du også miste grepet på dagliglivet og bli nærmest arbeidsudyktig en periode fordi du er totalt oppslukt av den du er forelsket i. Hjemmet ditt kan flyte, du kan glemme å spise, du sover minimalt, føler deg forvirret, isolerer deg (med kjæresten) og er fullstendig hyperaktiv, men stort sett er det glede og intens spenning som preger tilstanden, ikke den overvekten av kompliserte følelser som karakteriserer et hekt." Jeg vil personlig si at i en forelskelse er det spesielt tanken på den aktuelle som får det til å krible i magen. Tankene svermer rundt Ham og du kommer på ting han har sagt og ting ved ham gjennom hele dagen. Forelskelse er ikke ikke spesielt rasjonelt og nøytralt det er galskap. For noen tar en forelskelse tid før den kommer. Kanskje du bare er betatt, og kanskje det handler om et savn om tilknytning, nærhet og sex.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #8 Skrevet 14. august 2017 På 13.08.2017 den 3.08, Rainstorm skrev: Kanskje du bare er betatt, og kanskje det handler om et savn om tilknytning, nærhet og sex. Ts her. Er vel egentlig dette jeg frykter det er.. Vet bare ikke hvordan jeg kjenner om det er noe mer eller ei.. Anonymkode: 51bf8...417
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå