Gå til innhold

9-åring våkner om natten, hjerte slår hardt og skjelver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skjer for 2. gang på en uke. Han holder seg for hodet og sier st ting beveger seg for fort, at det hagler og at vi snakker for fort :(

Hjertet slår så hardt at han selv blir redd. Han roer seg ned hvis vi ligger med han.

hva kan det være? Skal jeg vente å gå til lege på mandag?  

Anonymkode: f6100...1af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår din fortvilelse, ts. KG er ikke det rette stedet å rådføre seg om slikt. Jeg ville ringt evt stukket innom legevakten. 

Anonymkode: 2a506...891

• Liker 1
Skrevet

Hadde det vært min gutt hadde jeg kommet meg til legen rimelig kjapt. Jeg har ikke lyst å si hva jeg tror det er, for jeg er ikke lege, og diagnostisering over nett er farlig! Gå til legen du :) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville ikke ventet med å dra på legevakta. Best å være på den sikre siden

Skrevet

Ts Dette hørest ut som et angst anfall. Dere bør ringe legevakt eller ta han med til legen. Kansje han har opplevd noe vanskelig?

Anonymkode: e6adc...ff8

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skjer for 2. gang på en uke. Han holder seg for hodet og sier st ting beveger seg for fort, at det hagler og at vi snakker for fort :(

Hjertet slår så hardt at han selv blir redd. Han roer seg ned hvis vi ligger med han.

hva kan det være? Skal jeg vente å gå til lege på mandag?  

Anonymkode: f6100...1af

Og dere har enda ikke vært på legevakten? Hadde mitt barn opplevd det samme som din sønn, hadde jeg ringt legevakten med det samme! KG er ikke riktig plass! La legen finne ut av dette, ikke oss her inne.

• Liker 1
Skrevet

Kom dere på legevakten og forlang en mr.

Anonymkode: 99a75...c5f

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor oppsøker dere ikke lege?? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...