Gå til innhold

Sjampo for farget hår?


Windy

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt brunette i dag, og burde vel få meg en sjampo som hjelper til med å holde litt på fargen. Frisøren anbefalte den nye til Kerastase (rosa flasker), men den var ikke å finne på Lookfantastic. Jeg vil nødig ut med mer penger enn jeg må ;)

Så, til poenget; hva er ditt tips til en god sjampo+balsam som er for farget hår (vet du om de finnes på LF, evt. et annet nettsted?)

På forhånd hjertlig takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes at Kerastase Resistance (den lysegrønne serien for slitt hår) er bra for farget hår. Den gjenoppbygger ved å tilføre proteiner, men håret blir ikke flatt og tungt.

Hvis du vil prøve noe fra LF, ville jeg testet ut fargeserien til Joico eller Aveda. Tigi Catwalk Fashionista er også spesielt beregnet for farget hår.

Jeg har prøvd Color Extend fra Redken, men syntes at den tørket ut håret noe helt forferdelig.

Jeg venter også med spenning på den rosa serien til Kerastase, har ikke sett den IRL enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joico er veldig bra for farget hår. Jeg har forsøkt Redken, Kerastase, Trevor Sorbie, L`oreal og sikkert mange flere som jeg ikke husker i farten, men Joico har vært klart best for mitt hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten har jeg sendt mail til LF og mast om at de må få inn den nye serien fra Kerastase. Kanskje flere kan gjøre det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...