AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #1 Skrevet 12. august 2017 Vi var på kafé etter å ha snakket litt på match for nesten 5 år siden. Med én gang jeg så han live, tenkte jeg "ånei..." men satt på kaféen med han en times tid før vi skulle dra og han spurte om når vi skulle ses igjen. Jeg var ærlig og sa at jeg ikke følte kjemi eller tiltrekning, og dermed ikke ønsket å møte han igjen. Han ble snurt og furt, og jeg fikk mange meldinger i dagene etterpå, av typen "jeg var egentlig ikke interessert i deg heller, hadde ikke kommet til å ville møtt deg igjen heller, spurte bare av høflighet.." Patetisk og flaut, og jeg ignorerte meldingene totalt. Så møtte jeg han tilfeldigvis på byen da jeg var ute med venninner, han eglet seg inn på oss, fulgte etter oss overalt og var creepy. Jeg sa fra at jeg fortsatt ikke var interessert og det endte med at vi måtte løpe fra han. Meldinger dagen etterpå "det var ikke deg jeg ville ha kontakt med, det var venninna di" og så videre. Siden den gang har jeg jevnlig (minimum 3 ganger i mnd) fått meldinger fra denne fyren, på sms/face. Lange meldinger om vær og vind, i jovial tone, men ender med "Skal vi treffes en dag?" Jeg har ikke svart på en sånn melding på 3 år. Og det jeg svarte da var "Slutt å skriv til meg, jeg er ikke og kommer ikke til å falle for deg og ikke venninnene mine heller. Det du driver med er ubehagelig. Stopp nå." Han gir seg ikke og skriver de samme tingene. Blokkert fra face men får fortsatt sms. Hva feiler det han og hva gjør jeg?? Anonymkode: 9d979...2f9
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #2 Skrevet 12. august 2017 Blokker telefonnummeret hans, eventuelt anmeld ham for trakassering, for det er faktisk det det er. Anonymkode: e5637...813 7
Nåleputa Skrevet 12. august 2017 #3 Skrevet 12. august 2017 Du kan blokkere på sms også. Ignorer er det beste 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #4 Skrevet 12. august 2017 Skriv en sms om at hvis han ikke slutter umiddelbart politianmelder du han for stalking og trakassering og at han ikke skal svare på den meldingen, at han får gi seg det har gått fem år og du har prøvd å få han til å slutte i 3 år . (viktig at dette dokumenteres i melding mtp anmeldelse) Sannsynligvis vil han svare, men den ignorerer du. Hører du fra han mer enn to ganger til etter det så anmelder du. Spar på meldingene! Anonymkode: dab6e...937 8
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #6 Skrevet 12. august 2017 Men det er jo ikke noe stress å blokkere han på SMS. Da slipper du å motta noe. Synd på den fyren da. Må jo ha fullstendig hakk i plata. Anonymkode: b4a24...e7c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå