Gjest xio Skrevet 12. januar 2005 #1 Del Skrevet 12. januar 2005 Som sminke/dillejente i snart tjue år :-) (er 32) har jeg prøvd så mangt. Her er mine yndingsprodukter: * Active moist krem fra Dermalogica (perfekt til hud som lett får kviser, men trenger fukt også) * Hudvask fra Cosmica (billig og bra, synes jeg) * Brystoppstrammende spray fra YSL (virket jammen meg) * Jordbæransiktsmaske med aha-syrer (engangspakke, husker ikke merket * Glam Shine lipgloss fra Loreal (kjempesexy) * Lashfinity maskara (finner ikke noe like bra, synes jeg) * Extra firming booster og multivitamin power firm (oppstrammer for øye og munnområdet) fra dermalogica * Hårserumet fra Fructis (billig og bra - har langt hår) * Håndkrem fra Dr Hausckha Hmmm det var noen av favorittene iallefall. Noen som vil dele sine favoritter med meg?? På hatlista er for min del Clearasil (ødelegger huden) og Biotherm (for fett) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 12. januar 2005 #2 Del Skrevet 12. januar 2005 Mine favoritter: * Maskara: Exaggerate og 100% Waterproof fra Rimmel * Øyeskygge: Christian Dior og Clinique (de nye øyeskyggene som har blitt lansert) * Pudder i fast form: Total Finish fra Kanebo * Eyeliner: Le Crayon Knol fra Lancome * Body Milk: Anti-drying body milk fra Biotherm * Renseprodukter: Produktene for kombinasjonshud/ sensitiv hud fra Babor * Selvbruningskrem: Soleil fra Lancome Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaori Skrevet 12. januar 2005 #3 Del Skrevet 12. januar 2005 Mine yndlingsprodukter: ¤ Versace solpudder -holder lenge og den har en utrolig lekker design (noe som jeg må innrømme noen ganger kan avgjøre for hva jeg velger å prøve, litt deilig med noe som gir deg følelsen av litt luksus) ¤ Rosebud for leppene -Fungerer som en lip-gloss og som reperatør for mine tørre lepper, samtidig. ¤ Neutrogena håndkrem -Den eneste som fungerer for ordentlig tørre hender om vinteren, uten å gi min sensitive hud eksem. ¤ Dr Scheller ansiktskrem - Igjen et vidunder for min sensitive hud i ansiktet som også til tider blir ganske så tørr. ¤ Dermalogica rensemelk for sensitiv hud, renser uten å gjøre huden stram ¤ Herbal Essence, fruit fusions med pomegranate, lychee og persimmon - Billig og lukter kjempegodt ¤ Clinique superbalanced makeup foundation - Dekker uten at det ser unaturlig ut. * Aveda brilliant damage control - Gjør uredelig hår lett å greie i gjennom og beskytter mot varmen fra hårføner etc. ¤ Dermalogica total eye care -Er ikke sikker på at det funker å bruke øyenkrem, framfor en vanlig fuktighetskrem, men det sies ihvertfall så + at denne føles kjembra ut på huden. ¤ K-Pak, protect and shine serum - Gir glans og fikser statisk hår i tillegg til "fly-aways" ¤KMS paste -Definerer frisyren ¤ Loreal Sublime bronzer + St. Tropez er selvbrunerfavorittene ¤Redken shampoo, balsam og kur for farget hår ¤ Lancome Flextensils mascara - Gir kjempebra volum og jeg synes vippene ser lengre ut også Oi det ble litt mye dette, var ikke klar over at jeg hadde så mange favoritter (Måtte tilføye litt her også, sånn i ettertid) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 12. januar 2005 #4 Del Skrevet 12. januar 2005 * Dermalogica Avtive Moist. (fin og lett fuktighetskrem til huden min). * Lancome Hypnose mascara, eller HR Lash Queen. (elsker masse vipper). * Joico K-Pak Reconstruct Pretect and Shine serum. (lukter godt og håret blir blankt og glatt). * Joico K-pak Reconstruct deep penetrating Reconstructor (beste protein-kur ever). * Kerastase Masquintense Epais for tykt hår (blankt og glatt hår som blir lett å gre, beste fuktighetskur). * Aluminiumklorid (trengs mot svetten). * C.Dior Addict Ultra Gloss (elsker glossene til Dior). * Lumene sin kroppsskrubb (smoooth...). * Lumene sin øyenbrynspenn. * Og solpudder (men jeg er på jakt etter en ny favoritt. Chanel sin holder ikke SÅ bra syns jeg). * Dove Silk bodylotion. Sikkert litt mye til å ha som must-haves...men det er mye som trengs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. januar 2005 #5 Del Skrevet 12. januar 2005 Nja, jeg er glad i variasjon, men enkelte favoritter har man da (ever changing): *Rens: Dermalogica Ultracalming Cleanser. Skummende rens: Shiseido The Skincare gentle cleansing foam *Fuktighetskrem: Dermalogica Intensive Moisture Balance, Phytomer Hydra Continue for ekstra tørr hud. øyensminkefjerner: YSL og Lancome (to-fase) *Pudder: løst pudder fra Versace, presset fra Body Shop *Solpudder: kommer alltid tilbake til Guerlain nr 2 *Mascara(er): Mine klassikere er: HR Spectacular (for lengde), YSL EFC (volum) og Shiseido Distinguish (vannfast, lengde) *Leppepomade: Weleda Everon, Clarins Color Quench Lipbalm nr 5. *bodylotion: må alltid ha en flaske av Biotherm bodylotion i skapet *Hår: Kerastase Resistance shampo og balsam, Alterna shampo og balsam for behandlet hår (uten/lite silikoner) Styling: Sebastian Roxx, og Shaper Mega Hold spray Håndkrem: Ny favoritt: Ahava Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 13. januar 2005 #6 Del Skrevet 13. januar 2005 Favorittene mine: * Concealer for øyepartiet fra Helena Rubinstein * Hudfarget korreksjonsblyant fra Art Deco * Øyeskygge fra L'Oreal (billige - og sitter i en evighet) * Kajalblyant fra Body Shop * Øyekrem fra Clinique (All about eyes) * Rensekrem for vannfast sminke fra Nivea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-X Skrevet 13. januar 2005 #7 Del Skrevet 13. januar 2005 Her kommer mine favoritter: Ansiktsrens: Special Cleansing Gel ( Dermalogica ) Fuktighetskrem: Skin Smoothing Cream ( Dermalogica ) Øyekrem: leter fortsatt men Premium Force C fra Helena Rubinstein er ok. Sminkefjerner: Bifacil ( Lancome ) og L'oreal sin tofase. Peeling til ansiktet: Biopur ( Biotherm ) Dyptrensende maske: Pure Balance Mask ( Guinot ) Shampo: All Soft ( Redken ) Balsam: All Soft ( Redken ) Proteinkur: K- Pak ( Joico ) Fuktighetskur: Aqua Oleum ( Kerastase ) Serum: Oleo Relax ( Kerastase ) Mascara: Prøvd det meste, ingen soleklar favoritt, men Rimmel Exaggerate er veldig god i forhold til prisen. Øyenskygge: YSL sine. Concealer: Precious Light ( Guerlain Issima ) Rouge: Clarins Multiblush i Tender Lychee Lepomade: den rosa fra Biotherm ( verdens beste!! ) Lipgloss: Juicy Tubes ( Lancome ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 13. januar 2005 #8 Del Skrevet 13. januar 2005 Å, glemte den aller beste: Peeling fra Kanebo (Silk Peeling Powder) - helt suveren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå