AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #1 Skrevet 12. august 2017 I den ene boden i kjelleren i leilighetskomplekset hvor jeg bor, er det en lampe som lyser absolutt hele tiden. Dette er en ganske stor pære, med ingenting som beskytter utenpå (altså ikke noe glass, skjerm etc.). Døra er låst, men jeg kan se det gjennom sprekkene og et hull øverst i veggen. Denne boden tilhører en av de andre leilighetene. Bygget er fra 1800-tallet, og kjelleren bærer sitt preg av det. Det er mye spindelvev, skitt og lort rundt omkring. Lampa som lyser er like ved døra til boden, og nesten helt opp i taket. Når døra er lukket ligger den tett inntil lampa. Er dette en potensiell brannkilde? Vet ikke om jeg skal kontakte de som eier boden for å få dem til å slå den av når de ikke er inne i boden. Aner ingenting om brannfarer angående sånne ting, og vil jo ikke virke hysterisk heller Anonymkode: 4ddf7...1be
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #2 Skrevet 12. august 2017 Tviler sterkt på at det er en brannfelle. Anonymkode: abecc...b4e
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #3 Skrevet 12. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tviler sterkt på at det er en brannfelle. Anonymkode: abecc...b4e Okei, da er jeg kanskje bare hysterisk. Tenkte liksom siden det ligger spindelvev og diverse nært pæra, og i tillegg er det jo en tredør som ligger inntil. Altså at det er noe å "tenne fatt i". Anonymkode: 4ddf7...1be
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #4 Skrevet 12. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Okei, da er jeg kanskje bare hysterisk. Tenkte liksom siden det ligger spindelvev og diverse nært pæra, og i tillegg er det jo en tredør som ligger inntil. Altså at det er noe å "tenne fatt i". Anonymkode: 4ddf7...1be Hysteri Anonymkode: b9443...ac9
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #5 Skrevet 12. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hysteri Anonymkode: b9443...ac9 Håper det Kanskje jeg bare tenker over det siden denne boden er rett under soverommet mitt Men da dropper jeg å spørre de som eier den, vil kanskje bare framstå dumt eller som mas. Anonymkode: 4ddf7...1be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå