Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hvorfor gjør ikke bare de gamle noe kriminelt?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klappe: 

Anonymkode: e45ae...037

• Liker 1
Skrevet

Det har jeg også spurt om mange ganger, i mange kommentarfelt. At på til får jeg høre at folk har det verre i jobb enn de som er i fengsel har det. Da lurer jeg alltid på hvorfor vedkommende som mener det ikke bare drar ned til nærmeste politistasjon og kaster en stein gjennom vinduet, så vedkommende kan få den glede å sitte inne litt? Vet du hva som er så rart? Plutselig frister det ikke med fengsel lenger! Merkelig det der. Skulle nesten tro at det å miste sin frihet var noe skrekkelig.

Anonymkode: cbdba...dd2

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, amativeReflection skrev:

Sakene blir henlagt selv ved tilståelse. :sukk:

Anonymkode: 4402a...81a

Skrevet

Bare fordi man skal behandle fanger med respekt og menneskeverd så tror folk at det er et hotell. Det høres kanskje ikke så ille ut å nektes å gjøre det man vil og gå ut som man vil, men frihetsberøvelse er faktisk ganske så inngripende. Man ønsker ikke at fanger skal føle et hat mot samfunnet når de slipper ut fordi vi har behandlet dem som dyr i bur.

Anonymkode: f4031...77b

• Liker 8
  • 1 måned senere...
Skrevet
På 12.8.2017 den 20.19, abrasiveRefraction skrev:

Fordi bra folk gjør ikke faenskap.

Skrevet
På 12.8.2017 den 20.22, AnonymBruker skrev:

Det har jeg også spurt om mange ganger, i mange kommentarfelt. At på til får jeg høre at folk har det verre i jobb enn de som er i fengsel har det. Da lurer jeg alltid på hvorfor vedkommende som mener det ikke bare drar ned til nærmeste politistasjon og kaster en stein gjennom vinduet, så vedkommende kan få den glede å sitte inne litt? Vet du hva som er så rart? Plutselig frister det ikke med fengsel lenger! Merkelig det der. Skulle nesten tro at det å miste sin frihet var noe skrekkelig.

Anonymkode: cbdba...dd2

Kaster du en stein inn vinduet så får du bot, ikke fengsel. For å komme til Halden fengsel eller enda bedre Bastøy fengsel så må du gjøre noe rimelig allvorlig. Og det er vel kanskje en del som har en moral som hindrer dem i å bli drapskvinne for å få et opphold i fengsel.

Anonymkode: cce0b...c19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...