Gå til innhold

Womanizer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Womanizer kunne jeg glatt gitt enda mer for dersom jeg visste hvor god den var da jeg kjøpte den.

Multiorgasmer og sprut.

Anonymkode: f391d...ea9

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror den kommer med orgasmegaranti hos Cecilie Kjensli, så hvis den ikke holder det den lover så kan du sende den tilbake og få igjen penga.

Jeg kjøpte den og ble kjempeskuffet, fordi den ikke var noe god. Det var akkurat som den "stakk" på klitoris. Så jeg sendte mail om det til kjensli og da fikk jeg beskjed om at jeg kunne sende den tilbake.

Valgte å prøve den igjen og da jeg fant den "riktige" hastigheten så gikk det så det suste i sivet, gitt. Jeg beholdt den.

Anonymkode: 7fbc2...ef2

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Womanizer kunne jeg glatt gitt enda mer for dersom jeg visste hvor god den var da jeg kjøpte den.

Multiorgasmer og sprut.

ALLE som har svart har anbefalt og vært positive jeg lurer på hvorfor ikke alle eier en! :biggrin: 

hadde du fått multiorgasmer før eller var det nytt med denne? og sprut..??? av klitorisorgasme? 

Anonymkode: 39e6f...525

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ok jeg skal kjøpe denne!! høres jo ut som for godt til å vær sant, ha ha :Pmen det ser ut som det er verdt pengene og ikke blir et bomkjøp. ser at noen skriver den bråker og noen skriver den ikke lager mye lyd... hva stemmer?? 

Jeg syns ikke den bråkte :)  gled deg 😄

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror den kommer med orgasmegaranti hos Cecilie Kjensli, så hvis den ikke holder det den lover så kan du sende den tilbake og få igjen penga.

Jeg kjøpte den og ble kjempeskuffet, fordi den ikke var noe god. Det var akkurat som den "stakk" på klitoris. Så jeg sendte mail om det til kjensli og da fikk jeg beskjed om at jeg kunne sende den tilbake.

Valgte å prøve den igjen og da jeg fant den "riktige" hastigheten så gikk det så det suste i sivet, gitt. Jeg beholdt den.

Kondomeriet har vel orgasmegaranti på alle leketøy tror jeg :) 

Anonymkode: 4f81c...d17

• Liker 2
Skrevet

Jeg ble IKKE imponert over Womanizer. Det er jo ikke noe kraft i den?! Jeg blir bare irritert når jeg bruker den. Og så må den settes rett på klitoris og det er jeg ikke vant til. Har bare brukt den to ganger. Og den krevde ny opplading allerede etter 1 gangs bruk. Men jeg får vel bare prøve den igjen og ser om "vidunderet" virker på meg. 

Alternativt kjøper jeg en ny versjon av min gode gamle lille bråkmaker til 149,-

Anonymkode: d87b7...e4f

Skrevet

åå nå trodde jeg det var en som plutselig ikke anbefalet den! så bra at du fant ut av det det høres jo ut som den er absolutt nummer en! takk for tipset

• Liker 1
Skrevet

Vurderer å kjøpe. Men helt ærlig, jeg synes klitoris er så innmari følsomt. Jeg får orgasme ved litt friksjon der. Hvordan blir det med en slik?

Anonymkode: 83bcf...561

Skrevet

det var noen som sa at det gikk an å ta den på nipplene også, men hvorfor og hvordan føles det??

Skrevet

Når jeg googler "Womanizer" får jeg så mange treff (både leppestiftform og datamusform)! Hvem er best egentlig? Er det det samme? 

Anonymkode: 6b561...5cb

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når jeg googler "Womanizer" får jeg så mange treff (både leppestiftform og datamusform)! Hvem er best egentlig? Er det det samme? 

Anonymkode: 6b561...5cb

den jeg tenkte på var den datamusform, men jeg lurer på det samme som deg egentlig før jeg bestiller.

også er den en som de større som heter +Size.

Skrevet

Pluss Size mente jeg

Gjest Ingenting2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble IKKE imponert over Womanizer. Det er jo ikke noe kraft i den?! Jeg blir bare irritert når jeg bruker den. Og så må den settes rett på klitoris og det er jeg ikke vant til. Har bare brukt den to ganger. Og den krevde ny opplading allerede etter 1 gangs bruk. Men jeg får vel bare prøve den igjen og ser om "vidunderet" virker på meg. 

Alternativt kjøper jeg en ny versjon av min gode gamle lille bråkmaker til 149,-

Høres ut som det er feil på din. Den trenger ikke så mye lading. Og den har såpass stort spekter på hastighet så den vil treffe hos de fleste.

Skrevet

Pluss Size mente jeg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

den jeg tenkte på var den datamusform, men jeg lurer på det samme som deg egentlig før jeg bestiller.

også er den en som de større som heter +Size.

Hun på kondomeriet i dag sa at Plus Size var den aller kraftigste, nyeste - men den var ganske stor (så den selv). Var vel på størrelse med en hårbørste tenker jeg :P den leppestiften var ganske svar - mer sånn "ha i veska i krisesituasjoner" 😂 Jeg kjøpte "datamusa" - den var akkurat passe stor. På størrelse med en datamus faktisk 😂

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun på kondomeriet i dag sa at Plus Size var den aller kraftigste, nyeste - men den var ganske stor (så den selv). Var vel på størrelse med en hårbørste tenker jeg :P den leppestiften var ganske svar - mer sånn "ha i veska i krisesituasjoner" 😂 Jeg kjøpte "datamusa" - den var akkurat passe stor. På størrelse med en datamus faktisk 😂

ha ha  :P

jeg vil ikke ha en som er enorm så jeg kommer til å bestille datamusa" som jeg først hadde tenkt.

Skrevet

Jeg kjøpte "datamus" på kondomeriet i "fifty shades"- serien. Den var skikkelig skuffende. Vibrerer altfor svakt for meg.

Har noen sammenligningsgrunnlag?

Skrevet

Den bråker, men er fantastisk og verdt pengene 😃

Anonymkode: 735b7...3d0

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ALLE som har svart har anbefalt og vært positive jeg lurer på hvorfor ikke alle eier en! :biggrin: 

hadde du fått multiorgasmer før eller var det nytt med denne? og sprut..??? av klitorisorgasme? 

Aldri hatt det før, og kun opplevd det med Womanizoren!

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter kun en gang? Jeg kan bruke den lenge og vel og flere ganger før den trenger lading! Høres ut som en feil på den ja.

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke forventet at denne skulle føre til spruting, jeg har spruta før, men det krever vanligvis en spesifikk, vaginal teknikk, men denne overrasket altså. 

Jeg var skeptisk til womanizer, men kjøpte den tilslutt, for å se hva den store greia var. Den er morsom, siden den ikke vibrerer, men pulserer på en helt egen måte, noe som er en kjekk variasjon. Eneste jeg har å utsette på den er at den nesten er for effektiv, jeg kommer på under 60 sekunder med hastighet 2, og da er jeg brukt opp for en stund. Men jeg kommer veldig lett, kan tenke meg at den er bedre for de som må jobbe mer for orgasmene sine. Men jeg synes den er kjekk dersom man bare vil ha en kjappis med seg selv for å sove bedre, og partneren min bruker den også en del. 

Anonymkode: ef2de...38d

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke forventet at denne skulle føre til spruting, jeg har spruta før, men det krever vanligvis en spesifikk, vaginal teknikk, men denne overrasket altså. 

Jeg var skeptisk til womanizer, men kjøpte den tilslutt, for å se hva den store greia var. Den er morsom, siden den ikke vibrerer, men pulserer på en helt egen måte, noe som er en kjekk variasjon. Eneste jeg har å utsette på den er at den nesten er for effektiv, jeg kommer på under 60 sekunder med hastighet 2, og da er jeg brukt opp for en stund. Men jeg kommer veldig lett, kan tenke meg at den er bedre for de som må jobbe mer for orgasmene sine. Men jeg synes den er kjekk dersom man bare vil ha en kjappis med seg selv for å sove bedre, og partneren min bruker den også en del. 

Anonymkode: ef2de...38d

Hvordan bruker partneren din den? Er partneren din dame eller mann?

Anonymkode: 68ba0...8e2

Skrevet
1 time siden, Rotemor skrev:

Jeg kjøpte "datamus" på kondomeriet i "fifty shades"- serien. Den var skikkelig skuffende. Vibrerer altfor svakt for meg.

Har noen sammenligningsgrunnlag?

Ja det er jo trist at du ikke opplevde det slik du hadde forventet deg. 😉

Men de har jo denne orgasme garantien da 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...