AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #1 Skrevet 12. august 2017 Jeg spiser så og si bare dette. Gjort det ett år. Barnet ødelagt helsa ? Det er jo mye metta fett. Spist brelett. En 250 gram om dagen. Ikke spørre hvorfor. Jeg vet alt dette lite næringstoffer, men tenker på om andre konsekvense. Jeg vil ikke si hvorfor jeg bare spiser dette. Det er et seriøst innlegg. Anonymkode: eb725...934
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #2 Skrevet 12. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg spiser så og si bare dette. Gjort det ett år. Barnet ødelagt helsa ? Det er jo mye metta fett. Spist brelett. En 250 gram om dagen. Ikke spørre hvorfor. Jeg vet alt dette lite næringstoffer, men tenker på om andre konsekvense. Jeg vil ikke si hvorfor jeg bare spiser dette. Det er et seriøst innlegg. Anonymkode: eb725...934 Beklager skrivefeil , retting på nettbrettet. Anonymkode: eb725...934
Gjest Catalina Culès Skrevet 12. august 2017 #3 Skrevet 12. august 2017 Søk hjelp. Du vil utvikle mangelsykdommer.
Citpensacola Skrevet 12. august 2017 #4 Skrevet 12. august 2017 For det første er ikke brelett smør. Det er margarin. Stor forskjell. For det andre anbefaler jeg deg å ta en tur til fastlegen. Kostholdet ditt ikke akkurat ideelt, så du trenger nok litt hjelp. 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #5 Skrevet 12. august 2017 8 minutter siden, Citpensacola skrev: For det første er ikke brelett smør. Det er margarin. Stor forskjell. For det andre anbefaler jeg deg å ta en tur til fastlegen. Kostholdet ditt ikke akkurat ideelt, så du trenger nok litt hjelp. Hva er forskjellen? Anonymkode: eb725...934
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #6 Skrevet 12. august 2017 Uansett forskjell så tyder dette på spiseforstyrrelser, og tråden bør stenges. Kontakt fastlegen. Anonymkode: 51525...144 3
Pringle Skrevet 12. august 2017 #7 Skrevet 12. august 2017 Brelett er ikke smør, men lettmargarin. Smør er ikke farlig. Mettet fett er ikke farlig. Ingen matvarer er farlige i seg selv. Ensidig kost er farlig fordi du får mangelsykdommer. Hjernen er et organ i kroppen, og den trenger også næring. For mye bekymring og dårlig kosthold kan gjøre oss irrasjonelle og få oss til å gjøre ting vi ellers ikke hadde gjort. Jeg anbefaler også en snarlig tur til fastlegen. 2
occultatum Skrevet 12. august 2017 #8 Skrevet 12. august 2017 Grunnen til hvorfor du gjør dette er avgjørende for hjelp, og den bør du dele med legen din neste uke. Brelett er ikke farlig, men 250 g om dagen er ikke bra. I tillegg trenger kroppen din mer enn fett for å klare seg i det lange løp. Om du ikke spiser noe annet enn brelett har du trolig lave reserver av vitamin og mineral. 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #9 Skrevet 12. august 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uansett forskjell så tyder dette på spiseforstyrrelser, og tråden bør stenges. Kontakt fastlegen. Anonymkode: 51525...144 Nei, jeg er bare ikke glad i mat, og smør har kalorier, så jeg kan spise dette og egentlig ikke spise , om du forstår. Anonymkode: eb725...934
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #10 Skrevet 12. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg er bare ikke glad i mat, og smør har kalorier, så jeg kan spise dette og egentlig ikke spise , om du forstår. Anonymkode: eb725...934 Og jeger ikke glad i karbohydrater, og smør er billig, går på skole og bor hjemme nå,så jeg har ikke jobb enda. Anonymkode: eb725...934
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #11 Skrevet 12. august 2017 Det er umulig å overleve på bare ett næringsmiddel. Fortsetter du med dette vil du dø. Gå til legen. Anonymkode: 562d2...2e1 1
sofie777 Skrevet 12. august 2017 #12 Skrevet 12. august 2017 Kjære trådstarter, jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym.Du kan også ta kontakt med Rådgivning Om Spiseforstyrrelser. De kan du kontakte på både mail og telefon. De har bred erfaring med spiserelaterte problemer, og kan være gode å snakke med når man er i en vanskelig situasjon, slik du beskriver. Snakk også gjerne med legen din eller noen du kjenner om problemene, det er vondt å sitte med slike ting alene. Hvis du synes det er vanskelig å ta opp, kan du vise dem det du har skrevet her. Håper du får hjelp til å bli frisk, ingen skal måtte ha det sånn som du har det nå. Lykke til, sofie777, mod 1
Anbefalte innlegg