Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Lottemor
Skrevet

Gratulerer så mye med graviditeten

Det er virkelig en merkelig følelse og sitte og føle seg temmelig vaneli men vite at det er noe som vokser og gror i magen......

et lite menneske er på vei,som har en del av deg og din mann,et menneske som blir til for at dere elsker hverandre .....Og om ni månder kommer den lille til verden og dere har fått en større familie og ennda mer kjælighet inn i livet.....

klemmer fra

Skrevet

Gratulerer så mye :wink:

Det er en litt rar følelse når man ser de to blå strekene,

uansett hvor mye man har strevd for å få se de.

Lykke til og god helg

20+4

Skrevet

:D GRATULERER GRATULERER!!!

Lykke til videre med spiren!!

Skrevet

Åååh, gratulerer så mye Bel@ni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gled deg, det er deilig å være gravid, til tross for kvalme og alt så er det helt utrolig hva naturen får til!

Skrevet

GRATULERER!

Det er det rareste, ikke sant!

Har visst om spiren min i tre og et halvt døgn, jeg, og skjønner fortsatt ingenting.

Gjest Anonymous
Skrevet

:P Tusen takk alle sammen :roll: Men det er så rart og jeg fatter det ikke. Så en nyfødt baby på TV i sta, og jeg tenkte at herregud,: i april har jeg også en sånn... Overveldende.. Holdt på å besvime da jeg så jeg fikk to blå på testen. Men jeg er glad, men skjønner ingenting jeg

God helg alle sammen

Skrevet

Hurra for deg!!!

Gratulerer så mye, håper vi får høre hvordan det går med deg og spiren??

Er fantastisk å gå gravid, bare gled deg til det begynner å vises!!! :hoho:

Klæm fra...

Skrevet

Skal du skrive noen graviditetsdagbok her da, Bel@ni? Hadde vært morsomt å følge med på deg, da vi er kommet ca. like langt.

Lykke til videre.

Klem fra Klips (5+6)

Skrevet

GRATULERER KJEMPEMASSE!!!

kos deg med graviditeten og la oss få høre hvordan det går med deg fremover nå da :blunke:

klemmer fra Sola :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei,- hei! Er enda litt "rar" jeg etter oppdagelsen jeg, og jeg tok enda en test på lørdag, og den var enda blåere. Skal skrive dagbok jeg, må bare summe meg litt..:-)

Ja Klips, vi er omtrent likt, jeg er ca 5+2 jeg da(hvis jeg har skjønt denne tellinga rett)

Er bare så vannvittig trøtt hele tiden jeg. Sover og sover...

klem fra meg :roll::) :D :lol:

Skrevet

grattis!!! Hold oss oppdatert om hvordan det går!

Hvordan merket du forressten (eller fikk mistanke) om at du var gravid?

Skrevet

Hehehe. Velkommen i murmeldyrklubben. Synd vi ikke får sett stort til det fine været. Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

• 2 uker senere...
Skrevet

Gratulerer så masse fra meg og.

Skrevet

Det gikk visst ikke så bra med bel@ni denne gang så vi får kanskje ikke gratulere mer i denne omgang.

Se: :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...