Gjest Lottemor Skrevet 2. august 2002 #2 Skrevet 2. august 2002 Gratulerer så mye med graviditeten Det er virkelig en merkelig følelse og sitte og føle seg temmelig vaneli men vite at det er noe som vokser og gror i magen...... et lite menneske er på vei,som har en del av deg og din mann,et menneske som blir til for at dere elsker hverandre .....Og om ni månder kommer den lille til verden og dere har fått en større familie og ennda mer kjælighet inn i livet..... klemmer fra
Gjest line Skrevet 2. august 2002 #3 Skrevet 2. august 2002 Gratulerer så mye Det er en litt rar følelse når man ser de to blå strekene, uansett hvor mye man har strevd for å få se de. Lykke til og god helg 20+4
konemor Skrevet 2. august 2002 #4 Skrevet 2. august 2002 :D GRATULERER GRATULERER!!! Lykke til videre med spiren!!
Gjest Janna Skrevet 2. august 2002 #5 Skrevet 2. august 2002 Åååh, gratulerer så mye Bel@ni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gled deg, det er deilig å være gravid, til tross for kvalme og alt så er det helt utrolig hva naturen får til!
Klips Skrevet 2. august 2002 #6 Skrevet 2. august 2002 GRATULERER! Det er det rareste, ikke sant! Har visst om spiren min i tre og et halvt døgn, jeg, og skjønner fortsatt ingenting.
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2002 #7 Skrevet 2. august 2002 Tusen takk alle sammen Men det er så rart og jeg fatter det ikke. Så en nyfødt baby på TV i sta, og jeg tenkte at herregud,: i april har jeg også en sånn... Overveldende.. Holdt på å besvime da jeg så jeg fikk to blå på testen. Men jeg er glad, men skjønner ingenting jeg God helg alle sammen
pondusa Skrevet 2. august 2002 #8 Skrevet 2. august 2002 Hurra for deg!!! Gratulerer så mye, håper vi får høre hvordan det går med deg og spiren?? Er fantastisk å gå gravid, bare gled deg til det begynner å vises!!! Klæm fra...
Klips Skrevet 5. august 2002 #9 Skrevet 5. august 2002 Skal du skrive noen graviditetsdagbok her da, Bel@ni? Hadde vært morsomt å følge med på deg, da vi er kommet ca. like langt. Lykke til videre. Klem fra Klips (5+6)
Gjest sola Skrevet 5. august 2002 #10 Skrevet 5. august 2002 GRATULERER KJEMPEMASSE!!! kos deg med graviditeten og la oss få høre hvordan det går med deg fremover nå da :blunke: klemmer fra Sola
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2002 #11 Skrevet 5. august 2002 Hei,- hei! Er enda litt "rar" jeg etter oppdagelsen jeg, og jeg tok enda en test på lørdag, og den var enda blåere. Skal skrive dagbok jeg, må bare summe meg litt..:-) Ja Klips, vi er omtrent likt, jeg er ca 5+2 jeg da(hvis jeg har skjønt denne tellinga rett) Er bare så vannvittig trøtt hele tiden jeg. Sover og sover... klem fra meg :D
Kleopatra Skrevet 5. august 2002 #12 Skrevet 5. august 2002 grattis!!! Hold oss oppdatert om hvordan det går! Hvordan merket du forressten (eller fikk mistanke) om at du var gravid?
Klips Skrevet 6. august 2002 #13 Skrevet 6. august 2002 Hehehe. Velkommen i murmeldyrklubben. Synd vi ikke får sett stort til det fine været. Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
Klips Skrevet 15. august 2002 #15 Skrevet 15. august 2002 Det gikk visst ikke så bra med bel@ni denne gang så vi får kanskje ikke gratulere mer i denne omgang. Se: :-(
Maggie74 Skrevet 15. august 2002 #16 Skrevet 15. august 2002 Scorpin73: Lese litt nyere innlegg først? http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=11813 :cry: Maggie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå