Gå til innhold

Hvor går grensa ved ONS?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Begrenser dere sexen ved ONS? Unngår slikking og sånn, eller kjører dere full pakke som om det er med kjæresten? Er redd for kjønnssykdommer, og selv om vi bruker kondom så kvier jeg meg for å slikke ham og at han skal slikke meg osv. Redd for smitte. Er folk generelt flinke til å bruke kondom, og unngå oralsex ved ONS? Er jo litt kjedelig, men...

Anonymkode: 1d300...d5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt inntrykk er at folk er slepphendte, men det er jo ikke et argument for at du skal være det også!

Anonymkode: 23598...1f6

Skrevet

Jeg går mye lengere og slipper meg mer løs når jeg har sex med en fast partner. 

Anonymkode: 4b9ae...434

• Liker 1
Skrevet

Det kan ikke sammenlignes. En kjæreste får mye, mye mer. Gidder ikke engang kysse ONS.

Anonymkode: a945d...f15

Skrevet

Jeg har alltid brukt kondom. Aldri fått noe negativ reaksjon på at jeg ber han ta på kondom. Har null respekt for folk som ikke gjør det, ikke rart at 9 av 10 har eller hatt kjønnssykdom. Tankeløse jævler. Man kan dø av kjønnssykdommer i dag så folk bør virkelig begynne å tenke.

Anonymkode: 7f9d8...8ec

Skrevet

Og nei jeg suger aldri en ONS , men forventer at han slikker eller i det minste fingrer meg. (Alle menn i dag vet vel at det er klitorisstimulering som gir jenter noe og ikke bare penetrering zzz)  Jeg ser jo om han har herpes utbrudd på leppa.

Gjest Stille leser
Skrevet

Hatt dame noen år men sist ONS runde var damene generelt mer drøy en de jeg har vert sammen med. Nesten aldri hatt en ONS uten blowjob osv. 

Skrevet

Klarer ikke å slappe av på samme måte med ONS som med en kjæreste

Gjest Frøken Diamant
Skrevet

Kjører full pakke uansett😊

Gjest Alterego666
Skrevet

Helt individuelt og random. En ONS-rundte endte spontant opp på swingersklubb. 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og nei jeg suger aldri en ONS , men forventer at han slikker eller i det minste fingrer meg. (Alle menn i dag vet vel at det er klitorisstimulering som gir jenter noe og ikke bare penetrering zzz)  Jeg ser jo om han har herpes utbrudd på leppa.

Kan ha herpes uten utbrudd også. 

Anonymkode: d5f9b...0c5

• Liker 2
Skrevet

Anal, oralsex uten svelging, slikking. Klarer det bare med noen jeg stoler på.

Anonymkode: 41ff0...b43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...