AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #1 Skrevet 12. august 2017 Jeg har gjort innkjøp av tre lerret 40x50 med vekt mellom 1-2 kg (kjennes i alle fall slik ut) og ønsker å male på dem og deretter henge dem opp på veggen, men jeg leier så med andre ord kan jeg ikke bruke spiker. Foreløpig virker clas ohlson sin borrelås oppheng som den beste muligheten, men den koster 59 kr for en pakke!!! Jeg trenger 3 pakker så det blir dyrt. Ellers så tenker jeg jo at dobbelsidig tape kan brukes, men etter å ha lest diverse tester og erfaringer på nettet siger ofte bildene ned og tapen setter igjen merker på veggen. Hva er det dere gjør dersom dere skal henge opp bilder uten spiker? Anonymkode: 77801...ced
Måbarefåsiat... Skrevet 12. august 2017 #2 Skrevet 12. august 2017 Vi setter stift eller skrue i taklisten og henger bildet i fiskesene. 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #3 Skrevet 12. august 2017 1 minutt siden, Måbarefåsiat... skrev: Vi setter stift eller skrue i taklisten og henger bildet i fiskesene. Bildene mine skal være en triplett så tror dessverre ikke at det vil se spesielt fint ut med tanke på hvor nøyaktig mellomrommet skal være og at de skal henge ved siden av vinduet. Har tenkt tanken, men nei Anonymkode: 77801...ced
Vernis Skrevet 12. august 2017 #4 Skrevet 12. august 2017 Kjøp borrelås med lim på baksiden. Jeg har kjøpt det metervis i butikker som selger knapper og sytilbehør. Ikke dyrt, og funker veldig godt. Hos meg har limet ikke satt merker på underlaget, men det kan selvsagt være annerledes hos deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå