Gå til innhold

Han skriver mye

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er han intressert? Jeg har et personlig problem som gjør at jeg ikke tør stole så på folk. Jeg har følelser for en fyr som bor langt fra meg, men som jeg ved tilfeldighet traff da. Han kom nå inn i livet mitt.. 

Vi begynte bare å skrive til hverandre. Og siden vi bor så langt vekk så har kontakten vært litt av. Noe jeg har akseptert siden det vil bli litt rart å skrive det samme hele tiden. Men han tar kontakt i ny og ne. Og i natt likte jeg et bilde han hadde lagt ut og da skrev han. Han fikk ikke sove, ikke jeg heller. Så vi skrev litt da. Samtalen ble avsluttet. Men i dag skrev han "Hei" igjen. Jeg har ikke noe nytt å fortelle. Men hva ville du gjort? Er dette litt typisk "tull" eller vil han ha kontakt?? 

Anonymkode: 4dcd6...28b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil jo sikkert ha kontakt. Om det er vennskapelig eller romantisk er vanskelig å si. Hvordan er tonen dere imellom?

Anonymkode: d4fc0...cb3

Skrevet

Om han skriver til deg så sier det seg vel selv at han vil ha kontakt ? :)

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han vil jo sikkert ha kontakt. Om det er vennskapelig eller romantisk er vanskelig å si. Hvordan er tonen dere imellom?

Anonymkode: d4fc0...cb3

Først var det litt sånn "hva driver du med",deretter ga han noen komplimenter. Men ikke på en slik pågående måte. Jeg oppførte meg ikke veldig imøtekommende til han. Pga angsten. Nå spør han når jeg kommer tilbake osv. :)

Anonymkode: 4dcd6...28b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...