Gå til innhold

Masse kviser/nupper i pannen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en 17 år gammel jente som sliter veldig med kviser/nupper i pannen. De er veldig små, ikke røde, men er overalt på pannen. Bruker nå aloe vera-ansiktsvasken fra the body shop, tee trea-serumet fra the body shop og vitamin e-fultighetskremen fra the body shop. Har kombinert hudtype. Noen som har tips til produkter eller lignende for å bli kvitt dette? Legger ved et bilde jeg fant på nettet, som ligner på det jeg har:

 

IMG_7109.JPG

Anonymkode: 181ad...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har hovedsaklig med hormoner  å gjøre, ikke hva du smører på. Isotretinion fungerer på de fleste (sterk kvisemedisin). Det er basically A vitamin overdose, så A vitamin er viktig for huden. Ta multivitaminer og ta trankapsler, så vil det der mest sannsynlig forsvinne etter en mnd tid. Dersom det vedvarer, dra til hudlege. 

Anonymkode: 9752a...49f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Jeg peeler huden ca to ganger i uken, bruker så og si ALDRI sminke, drikker mye vann og spiser relativt sunt. Skjønner ikke hvorfor dette skjer med meg :( 

Mamma vil ikke la meg dra til hudlege fordi det ikke er såå ille med nupper i pannen, men jeg har hatt det i flere år og det gjør at jeg får veldig dårlig selvtillit...

Anonymkode: 181ad...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En fattig trøst, jeg vet det, men andre legger ikke ikke så mye merke til slike "ufullkommenheter" som man selv gjør. Det går over med tiden slikt hormonelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Arabella skrev:

En fattig trøst, jeg vet det, men andre legger ikke ikke så mye merke til slike "ufullkommenheter" som man selv gjør. Det går over med tiden slikt hormonelt.

Jeg er stygg nok fra før, så disse nuppene gjør det bare enda verre

Anonymkode: 181ad...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er stygg nok fra før, så disse nuppene gjør det bare enda verre

Anonymkode: 181ad...4b9

Ingen er stygge. 😌

Anonymkode: eeb89...3dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger da ikke å spørre moren din om lov til å dra til hudlege?!.... Du klarer da å fikse slikt selv. 

Anonymkode: 9752a...49f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å bytt sjampo, det kan også være innholdet i den som trigger kvisene. Og! Spar til hudlege og dra selv! Blås i hva moren din sier! Bedre at du føler deg fornøyd med deg selv og dette ikke må gnage på deg i all evighet...

Anonymkode: 11782...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...