Gå til innhold

I dag kom det masse såpe vann inn da jeg hadde vindu oppe.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg  hadde vinduet mitt  oppe for å lufte ,det hadde regnet i 3 dager så ville lufte litt .Jeg bor i 1 etasje.Da jeg oppdaget såpevann kom inn så jeg det var fra 3 etasje dem kastet vaskevannet i et rør fra balkong som renner rett ned foran vinduene til dem andre.Jeg ble irritert banket på oss dem og sa at dem måte slutte å kaste skitten vann fra balkongen fordi dem kom inn.Dem sa at dama hans bare skyllet røret jeg sa det gjør ingen andre å kaster skitten vann fra balkongen.Hva hadde dere gjort og reagert.Datteren på 4 år var ute å lekte og fikk dette vannet på seg.

Anonymkode: e040a...604

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var et uhell. De kan ikke vite at du har vinduet oppe. Og at noen fikk det på seg når det ble tømt i et rør kan ikke ha vært mange dråper, man ser seg jo om på gaten før man kaster ut noe men det kan jo også være de ikke så seg om. Det var dumt, men åpenbart ikke med vilje. Du har allerede banket på å sagt at de ikke kan gjøre sånn så da er de nok litt mer påpasselige en annen gang. Ikke noe mer å gjøre. Fint at noen skyller rørene, sjeldent at kommunen eller blokkeier gjør sånne ting. 

Anonymkode: cd4bc...d05

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var et uhell. De kan ikke vite at du har vinduet oppe. Og at noen fikk det på seg når det ble tømt i et rør kan ikke ha vært mange dråper, man ser seg jo om på gaten før man kaster ut noe men det kan jo også være de ikke så seg om. Det var dumt, men åpenbart ikke med vilje. Du har allerede banket på å sagt at de ikke kan gjøre sånn så da er de nok litt mer påpasselige en annen gang. Ikke noe mer å gjøre. Fint at noen skyller rørene, sjeldent at kommunen eller blokkeier gjør sånne ting. 

Når ble det kommunens oppgave å skylle rør?

Jeg ville meldt fra dem andre til utleier er borettslaget.

Skrevet

Jeg bor i en bygård. De under kaster stadig vannet ut på gata. Til og med kondomer, hårstrikker, papir etc. etc. Og de plukker ikke dette opp. De har fått klager, men slutter ikke. Fryktelig irriterende at folk ikke tenker på de under seg, eller om det står noen på bakken. Huff! 

Anonymkode: 023d7...ce8

Skrevet
7 minutter siden, amativeReflection skrev:

Når ble det kommunens oppgave å skylle rør?

Jeg ville meldt fra dem andre til utleier er borettslaget.

Jeg skrev kommunen (om det var kommunal blokk) eller blokkeier (om det var privateid bygg, for det skrev ikke ts noe om. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev kommunen (om det var kommunal blokk) eller blokkeier (om det var privateid bygg, for det skrev ikke ts noe om. 

Utleie firma

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det var vaske vannet dem hadde brukt inne hun som gjorde det er fra Asia og jeg tror hun ikke vet hvordan vi kaster vaskevann i do eller utslag vask.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det var vaske vannet dem hadde brukt inne hun som gjorde det er fra Asia og jeg tror hun ikke vet hvordan vi kaster vaskevann i do eller utslag vask.

Skjerp deg.

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utleie firma

Som sagt, de er dårlige på å drive sånn vedlikehold, så bra noen tenker på det!
I min blokk er det også vi beboere som må ordne opp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...