AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #1 Skrevet 12. august 2017 Jeg liker ofte spesielt nå om sommeren å gå naken hjemme. Fritt å deilig. Sitte klissnaken i sofaen å se på tv f.eks. Men, dette gjør jeg KUN etter en dusj, ALDRI før da jeg føler meg skitten. Så jeg bruker ikke håndkle. Er det likevel uhygienisk? Jeg er jo alltid ren og svetter ikke i sofaen. Det er ikke skinn. Hva mener dere? Til de andre som måtte gå naken, hva gjør dere? Anonymkode: c8134...7a5
ajarRun Skrevet 12. august 2017 #2 Skrevet 12. august 2017 Selvsagt ikke noe galt med å være naken. Men du bruker ikke håndkle? Lufttørker du da?
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #3 Skrevet 12. august 2017 Du vil gni av mer rompesvette og sannsynligvis litt dritt i sofaen når du er naken, med mindre du putter fingeren langt opp i rompa når du vasker deg. Anonymkode: 8c845...266 3
SiMa Skrevet 12. august 2017 #4 Skrevet 12. august 2017 Jeg bruker håndkle, men mest for at sofaen ikke skal bli våt etter at jeg har dusjet. (Satser som regel på lufttørking.) Har ikke tenkt over om det er uhygiensk eller ikke. Selv med klær kan det da være uhygienisk, avhengig av hvor du har sittet før.
ajarRun Skrevet 12. august 2017 #5 Skrevet 12. august 2017 3 minutter siden, SiMa skrev: Jeg bruker håndkle, men mest for at sofaen ikke skal bli våt etter at jeg har dusjet. (Satser som regel på lufttørking.) Har ikke tenkt over om det er uhygiensk eller ikke. Selv med klær kan det da være uhygienisk, avhengig av hvor du har sittet før. Hvordan er det uhygensik? Man spiser jo ikke av sofaen.. 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #6 Skrevet 12. august 2017 Æsj! Jeg gidder ikke å besøke morra mi, for typen er nudist. Æsj! Jeg vil ikke sitte der en naken person har sittet! Anonymkode: 4f030...0ac 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #7 Skrevet 12. august 2017 9 minutter siden, SiMa skrev: Jeg bruker håndkle, men mest for at sofaen ikke skal bli våt etter at jeg har dusjet. (Satser som regel på lufttørking.) Har ikke tenkt over om det er uhygiensk eller ikke. Selv med klær kan det da være uhygienisk, avhengig av hvor du har sittet før. Det tenker jeg også litt på, er vel mer dritt på sofaen. Jeg er helt ren når jeg setter meg. TS Anonymkode: c8134...7a5 1
stan Skrevet 12. august 2017 #8 Skrevet 12. august 2017 Det er jo bare å bruke et lite håndkle der man sitter. Da er det meste av det hygieniske i orden. Det er en vanlig regel i nudist foreninger, sitt på et håndkle. Det er lurt å å passe seg for varme væsker. Det å helle varmt vann spruter mer enn man merker med klær på. Ellers er det bare deilig å gå naken omkring hjemme. Dessverre er temperatur og tenårings døtre vanligvis sterkt begrensende faktorer. Men de neste månedene trenger jeg ikke bekymre meg for noen av disse, og nyter tilværelsen naken hjemme. Dama kom hjemom uvarslet og hun likte det hun så. Så siden har hun kommet hjemom rett som det er 4
SiMa Skrevet 12. august 2017 #9 Skrevet 12. august 2017 1 time siden, amativeReflection skrev: Hvordan er det uhygensik? Man spiser jo ikke av sofaen.. Som sagt, jeg har ikke tenkt over at det kan være uhygiensk. Som du sier, jeg spiser ikke av sofaen. Ikke skifter jeg når jeg kommer hjem heller, så hvem vet hvilke bakterier jeg har dratt med meg på buksebaken. :-) Men, jeg vil helst ikke at sofaen blir våt, og det er ofte etter at jeg har dusjet at jeg setter meg der naken (satser stort sett på lufttørking), derfor håndkle.
ajarRun Skrevet 12. august 2017 #10 Skrevet 12. august 2017 3 timer siden, SiMa skrev: Som sagt, jeg har ikke tenkt over at det kan være uhygiensk. Som du sier, jeg spiser ikke av sofaen. Ikke skifter jeg når jeg kommer hjem heller, så hvem vet hvilke bakterier jeg har dratt med meg på buksebaken. :-) Men, jeg vil helst ikke at sofaen blir våt, og det er ofte etter at jeg har dusjet at jeg setter meg der naken (satser stort sett på lufttørking), derfor håndkle. Ja, jeg ville ikke satt meg våt i sofaen, det er litt ekkelt for neste person hvis de ikke ser at det er vått. 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #11 Skrevet 12. august 2017 Jeg går aldri naken. Syns det er merkelig.. når jeg kommer hjem og er klar for å slappe av hvis jeg rekker, tar jeg alltid pysjbukse og overdel på meg før jeg setter meg i sofaen. Anonymkode: 867ab...b19 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #12 Skrevet 13. august 2017 På 12.8.2017 den 16.28, SiMa skrev: Som sagt, jeg har ikke tenkt over at det kan være uhygiensk. Som du sier, jeg spiser ikke av sofaen. Ikke skifter jeg når jeg kommer hjem heller, så hvem vet hvilke bakterier jeg har dratt med meg på buksebaken. :-) Men, jeg vil helst ikke at sofaen blir våt, og det er ofte etter at jeg har dusjet at jeg setter meg der naken (satser stort sett på lufttørking), derfor håndkle. Av ren nysgjerrighet; hva er grunnen til at du lufttørker deg? Anonymkode: c8134...7a5
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #13 Skrevet 13. august 2017 Føsj... bedre å ta på seg undertøy i det minste. Så slipper man å gni utover både rumpesvette og evt utflod for de som har det. Anonymkode: 29c5b...192 3
Gjest Coolaid Skrevet 13. august 2017 #14 Skrevet 13. august 2017 I like you so much better when your naked - Ida Maria :)
Gjest Coolaid Skrevet 13. august 2017 #15 Skrevet 13. august 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føsj... bedre å ta på seg undertøy i det minste. Så slipper man å gni utover både rumpesvette og evt utflod for de som har det. Anonymkode: 29c5b...192 Det er sikkert mer uhygienisk med jeans etter en dag ute enn sin egen lille stump......
Luckiness Skrevet 13. august 2017 #16 Skrevet 13. august 2017 Huff håper for all del at jeg ikke har bekjente som sitter naken i møblene sine. Jeg vil ikke sitte steder hvor det har vært rumpesvette, mulige bakterier fra avføring, utflod og eventuelt andre kroppsvæsker. En truse eller et håndkle under bør brukes! 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #17 Skrevet 13. august 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føsj... bedre å ta på seg undertøy i det minste. Så slipper man å gni utover både rumpesvette og evt utflod for de som har det. Anonymkode: 29c5b...192 Rakk du ikke lese tråden før du svarte? TS Anonymkode: c8134...7a5 1
Simbyxor Skrevet 13. august 2017 #18 Skrevet 13. august 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rakk du ikke lese tråden før du svarte? TS Anonymkode: c8134...7a5 Har du ikke rumpe? 😂😂😂😂😂
Simbyxor Skrevet 13. august 2017 #19 Skrevet 13. august 2017 Jeg synes det er unødvendig. Ville ikke sittet i en sofa der svigerfar eller andre hadde sittet nakne. Men hvem vet! Man vet aldri hva som har hendt i en sofa...
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #20 Skrevet 13. august 2017 Ser ikke problemet så lenge man er tørr og ren. Er det ingen her som har sex i sofaen heller kanskje... Anonymkode: 5e25c...d9b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå