Gå til innhold

Dickpics

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

... hilsen Peter T trollebruker som akuratt har lagd tråd i en annen forumdel med samme link. 

Hvis du absolutt vil ha bilder er det kanskje ikke gunstig å skrive fra anonymbruker "PETER" (hører jeg et Gaaaay)

Anonymkode: f1588...48b

• Liker 1
Skrevet

Jeg leste denne saken i dag og ble fascinert! Er selv for gammel og etablert til å ha deltatt i den digitale tidens sjekkearenaer, og har dermed aldri mottatt dickpics, og kjenner heller ingen som har fått det (de fleste i mitt nettverk er gamle og etablerte som meg :ler:). 

Hvor utbredt er dette? Hvor stor prosentandel av enslige, aktivt sjekkende kvinner opplever dette? Og hva i alle dager er mannens motivasjon? 
Det er jo virkelig ikke tillatt å ringe på døra hos noen man ikke kjenner, trå inn i gangen deres og dra ned buksa og vise fram sin stive kuk. Man ville jo blitt bøtelagt for trakassering, blotting og upassende atferd. Hvorfor er det lov å gjøre sånt digitalt?

Skrevet

Bruker ikke slike apper for kom i en seriøs forhold før jeg oppdaget slike nettsider😂

Tror jeg heller aldri ville likt å bruke slike apper/nettsider for det er creepy 

Anonymkode: 228d7...cf6

Skrevet
6 minutter siden, Gravity skrev:

Jeg leste denne saken i dag og ble fascinert! Er selv for gammel og etablert til å ha deltatt i den digitale tidens sjekkearenaer, og har dermed aldri mottatt dickpics, og kjenner heller ingen som har fått det (de fleste i mitt nettverk er gamle og etablerte som meg :ler:). 

Hvor utbredt er dette? Hvor stor prosentandel av enslige, aktivt sjekkende kvinner opplever dette? Og hva i alle dager er mannens motivasjon? 
Det er jo virkelig ikke tillatt å ringe på døra hos noen man ikke kjenner, trå inn i gangen deres og dra ned buksa og vise fram sin stive kuk. Man ville jo blitt bøtelagt for trakassering, blotting og upassende atferd. Hvorfor er det lov å gjøre sånt digitalt?

Det skjer nok dessverre altfor ofte utifra det jeg har hørt. Selv ser jeg på dette som en digital form for blotting og seksuell trakassering. 

Motivasjonen kan nok være så mangt; jeg har en teori om at det grunner ut i et ønske om bekreftelse på at den ser mer enn bra nok ut, og et lite håp om at bildeutvekslingen kan føre til en flørt. 

Det er ofte slik at størrelsen på de edle deler ofte har en direkte korrelasjon med selvtillit. Det er mange som er usikre på om de er "bra nok". 

Selv syntes jeg det er leit at det er slik. Så lenge kroppens funksjoner fungerer som de skal så er det mer enn bra nok 

Skrevet

Jeg mener og ha lest et sted at dette funker på et fåtall kvinner. Husker ikke hvor mange prosent, men det funker på noen. 

Og jeg opplever at det er veldig vanlig med dickpics. Spesielt om man er ute på sjekkearenaer på nett eller på sexsider. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...