Gå til innhold

Kan du gi meg noen tips som vil endre livet mitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har begynt å trene for ca ett år (vektkontroll og styrke trening) men jeg merker vektnedgang bare.  Musklene mine har blitt veldig svake og jeg merker ingen fremgang. Jeg gikk ned i vekt ca 40 kg, nå er jeg 83 kg.

Etter at jeg har gått ned i vekten, har huden min hud blitt veldig slapp rundt magen, brystet og armene. 

Jeg har ikke noe peiling på styrketrening og derfor har jeg ikke noe treningsprogram og ikke diet heller. 

Kan noen anbefale meg et program som kan være nyttig for meg?

Takk.

Anonymkode: b241f...99e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk denne tråden fra i går. Syns det virker som en god match for deg.

Skrevet
1 time siden, debattanten skrev:

Sjekk denne tråden fra i går. Syns det virker som en god match for deg.

Takk for tips.

Jeg har lest den, men jeg synes at jeg må følge en spesialt program og øvelser som trener hele kroppen.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips.

Jeg har lest den, men jeg synes at jeg må følge en spesialt program og øvelser som trener hele kroppen.

Det er akkurat hva det er .

Skrevet

Hvis du spiser i underskudd kan du ikke bygge muskler, men du går ned i vekt. Du må spise i et lite overskudd for at du skal kunne bygge musklene. 

Anonymkode: 40219...6b0

Gjest Peaches
Skrevet

https://rutube.ru/video/f7de24ef64139ede04bec2b9484c31fe/

Jeg kan anbefale å kjøre jillian michaels ripped in 30 days nivå 1-4 , strammer opp hele kroppen, og den dama er motiverende altså!!! Etter du har fullført denne kan du kjøre andre treningsprogram fra Jillian og øke vekten etterhvert som du blir sterkere. Prøv det! Hjalp meg å bli motivert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...