Gå til innhold

Pågående kvinne, avbryte datingen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet ei noen uker og kjenner jeg nå er ganske nærme å bryte kontakten.

Jeg får snap ca hver 3 time hver dag, meldinger hver dag og kjenner dette er litt slitsomt. Jeg har sagt at jeg liker å ta ting med ro og heller se hva som skjer etterhvert. Men jeg får jo ikke anledning til å tenke om henne før det piper i telefonen.

Hun har også vist tendenser til å være sjalu og kontrollerende, la til ei ann kvinne som venn på fb og fikk kort tid etter en snap med bildet av varselet med teksten "javel ja!" 😵

Har oppdaget at hun har kommentert at jeg var tidlig hjemme den og den dagen, hun har tydeligvis kjørt forbi og sett bilen min, bor i en blindvei selv.. 

Hun har også fortalt at hun og venner planlegger å lure meg til å flytte til hennes by, at hun trenger en mann til å rense sluken o.l, merkelig og snodig syns nå jeg

Hun diskuterer detaljer med venninner og så anklager meg for å gjøre det samme, hun sier at jeg vet nok at du skryter av meg, bare innrøm det.. gurimalla!

Vi har hatt sex og den er veldig bra, men angrer jo nå for hun her har vist seg å være en ganske intens og snodig karakter..

Ser for meg at hun er en skikkelig kaninkoker, er det noen snill måte å kutte datingen på?

Alder hun er 27, jeg 29

Anonymkode: 7e812...e3c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det kommer til å bli noe mer mellom oss så jeg synes det er best å avslutte. Lykke til videre.

Anonymkode: da326...aea

• Liker 23
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke det kommer til å bli noe mer mellom oss så jeg synes det er best å avslutte. Lykke til videre.

Er du dama han referer til? 👀

Skrevet

Jeg ville sagt det som det er: Du er for intens for meg. Voksne folk må nå kunne takle sannheten. Men jeg utelukker ikke at dette er den typen dame du vil få problemer med i ettertid nei dessverre. Var det ingen varsellamper i begynnelsen? Denne typen mennesker må man holde seg unna

Anonymkode: e0518...bab

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, BethD skrev:

Er du dama han referer til? 👀

Jepp! Fulgte etter han inn på KG og. Må jo følge med på hva han driver med. Javel ja!

Neida :P Bare et forslag til hva han kan si.

• Liker 17
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jepp! Fulgte etter han inn på KG og. Må jo følge med på hva han driver med. Javel ja!

Neida :P Bare et forslag til hva han kan si.

Begynte å lure haha 😂

Skrevet

Ts her, det var ett bra forslag, hvordan ta dette? ansikt til ansikt eller over sms? Vanligvis ville jeg tatt slikt ansikt til ansikt men med ho her vurderer jeg andre alternativer.. redd for en scene o.l 

Nei helt i begynnelsen var det ingen varsellamper, da tok jeg initiativ til morsomme dater feks 1-2 ganger i uken de første 2 ukene, men så tok hun plutselig over alt og ble veldig på/viste slike tegn.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ts her, det var ett bra forslag, hvordan ta dette? ansikt til ansikt eller over sms? Vanligvis ville jeg tatt slikt ansikt til ansikt men med ho her vurderer jeg andre alternativer.. redd for en scene o.l 

Nei helt i begynnelsen var det ingen varsellamper, da tok jeg initiativ til morsomme dater feks 1-2 ganger i uken de første 2 ukene, men så tok hun plutselig over alt og ble veldig på/viste slike tegn.

Kan jo spørre om hun kan være med på en tur eller noe hvor man ikke treffer andre mennesker så kan du ta det med henne der... om du er redd for en scene.. eventuelt ringe henne på telefonen..

Skrevet

Ansikt til ansikt er i utgangspunktet best. En plass hvor det ikke er folk som BethD skriver. Ikke hjemme hos deg da. En tur er en god ide, men pass på at dere kan gå hver deres vei etter det er gjort. Noe kleint om dere må gå samme vei hjem etterpå.

• Liker 4
Skrevet

Helt ærlig, etter bare noen uker hadde jeg faktisk tatt det på melding. I hvertfall når hun oppfører seg så idiotisk. Jeg var borti noe av det samme, bare med en mann, som ble en smule voldsom og tok det for gitt at vi var et par etter bare et par dates. Og det ble bare verre og verre i ukene som fulgte. Jeg visste at hadde jeg satt meg ned med han ansikt til ansikt, hadde han mest sannsynlig hengt seg fast rundt beina mine for å hindre at jeg kunne forlate han eller noe sånt. Og jeg fikk et strev på melding også, han kunne nemlig ikke akseptere at jeg ikke ønsket å treffe han mer og at skrev t.o.m at "jeg vet at du er forelsket i meg, så jeg skjønner ikke hva dette tullet du driver med nå skal være godt for" (etter at jeg sa at jeg ville avslutte relasjonen). 

Det tok et par måneder med jevnlige sms etter "bruddet" (som jeg ikke svarte på) før han ga seg...

Anonymkode: 865aa...4f4

• Liker 15
Skrevet

Jeg synes du burde si grunnen til henne, at du synes hun er for intens og kontrollerende, for da kan hun jo muligens lære noe til neste gang. Hvis du ikke oppgir grunnen, kan hun finne på sin egen grunn, f.eks. at du bare var ute etter en ting og utnyttet henne, og så kan hun lage seg en fantasi om at de fleste mannfolk er slik. Mens feilen egentlig ligger hos henne.

Anonymkode: 60da2...bf2

• Liker 6
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor driver folk og slenger på "lykke til videre" hele tiden? Det høres jo helt håpløst ut, som om det handler om et jobbintervju som ikke gikk veien, eller et refusert manus eller noe.

Anonymkode: e2015...18a

• Liker 6
Skrevet

Jeg tror jeg hadde brutt den kontakten så fort som mulig. Når hun er slik så tidlig og tydeligvis mangler en antenne, så vil det hvertfall ikke bli bedre etterhvert.

Skrevet

Jeg hadde brutt kontakten på sms. Du skylder henne ingenting.  Hadde sagt rett ut at hun virker som et lettere psykiatri tilfellet og ønsker ikke mere kontakt.  Takk og farvel på sms.

Anonymkode: 3d1a3...b28

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor driver folk og slenger på "lykke til videre" hele tiden? Det høres jo helt håpløst ut, som om det handler om et jobbintervju som ikke gikk veien, eller et refusert manus eller noe.

Anonymkode: e2015...18a

Ja, samme tenker jeg. Det virker nedlatende å ønske noen lykke til videre i samme moment som man kutter kontakten.

• Liker 3
Skrevet

Ville skrevet en mail og fortalt henne hvordan du har opplevd ting. Så hun skjønner hvorfor hun skremte deg vekk og kan tenke litt på dette. Det virker litt som hun tror dette er normalt siden hun sier alt rett ut? 

Anonymkode: 02e05...1c4

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, samme tenker jeg. Det virker nedlatende å ønske noen lykke til videre i samme moment som man kutter kontakten.

ENIG! Det er skikkelig dårlig å skrive sånt. Det er en formulering som typisk står i en attest etter man har gjort en jobb. Skjønner ikke hva folk tenker med noen ganger.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ENIG! Det er skikkelig dårlig å skrive sånt. Det er en formulering som typisk står i en attest etter man har gjort en jobb. Skjønner ikke hva folk tenker med noen ganger.

Lykke til videre.

Anonymkode: 928e4...1f3

• Liker 1
Skrevet

TS, fortell oss hvordan det går da! ;)

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...