Gå til innhold

Til menn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne du ha blitt sammen med en overvektig kvinne? Tenker 10-20 kg overvektig.

Og vær brutalt ærlig.

Anonymkode: ddc41...66b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke spør om slikt her på KG. Mannfolka her er heldigvis ikke representative for menn generelt. Her inne er det bitre kvinnehatere i fleng. De som ikke klarer å knekke koden (noen unntak er det her da. Heldigvis). 

Menn generelt er oppegående og velger utifra damer de liker. Av alle mine venninner med noe ekstra, så har alle flotte menn med hjerte og hjerne på rett plass :) de har ikke endt opp med overfladiske eller kalde menn, men ekte menn :) så du kan så klart finne deg en flott mann. La aldri noen andre få deg til å tro noe annet :) 

Anonymkode: b3518...8a7

• Liker 1
Skrevet

Personlig nei. Jeg er opptatt av trening og kosthold så det hadde fungert dårlig for min del.

Samtidig er Jeg ikke imot overvektige. Du lever en gang. Lev livet ditt hvordan du vil leve det.

• Liker 1
Skrevet

Bare om jeg hadde vært overvektig selv. Overvektige finner ofte hverandre, så er null problem å skaffe seg en mann for deg selv om du er overvektig.

Anonymkode: 708c2...bd2

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare om jeg hadde vært overvektig selv. Overvektige finner ofte hverandre, så er null problem å skaffe seg en mann for deg selv om du er overvektig.

Anonymkode: 708c2...bd2

TS her, dette synes jeg stemmer dårlig. Jeg er singel, veier 15 kg for mye, grunnet sykdom. Er nå på vei ned, men grunnet medisiner, så går det veldig sakte. Og føler at de som vil date meg, så er det gjerne tynne menn. De mennene som er 15 kg overvektige, vil ha en slank dame. Og menn som er 50 kg overvektige, eller mer, har jeg ikke lyst til å date selv. Jeg er faktisk opptatt av helse og trening. Men kan fint bli sammen med en overvektig mann, men da innen rimelige grenser. For jeg er jo selv overvektig. Men som en som ikke har vært overvektig så lenge, så blir jeg nesten litt skremt, over hvor få menn som vil date meg. I forhold til hvordan det var, da jeg var normalvektig. Kan legge til at som normalvektig, har jeg datet både tynne, veltrente og overvektige.

Skrevet

Nei. Både damer og mannfolk har et rykte å tenke på. Damer når det gjelder antall de har hatt sex med og mannfolk når det gjelder tallet på vekta hennes.

Anonymkode: 174ba...986

Skrevet
5 timer siden, hocane skrev:

Personlig nei. Jeg er opptatt av trening og kosthold så det hadde fungert dårlig for min del.

Samtidig er Jeg ikke imot overvektige. Du lever en gang. Lev livet ditt hvordan du vil leve det.

Da vet du sikkert at man fint kan være nøye med kosthold og aktiv med trening og mosjon uten nødvendigvis å bli tynn.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne du ha blitt sammen med en overvektig kvinne? Tenker 10-20 kg overvektig.

Og vær brutalt ærlig.

Nei. Ikke i det hele tatt. Bare til å slanke seg om du vil være attraktiv som kvinne

Anonymkode: d4ba6...858

Skrevet

Det kommer an på personen. Noen ja, andre nei. Det er mer ved en person enn vekt, og så lenge hun er aktiv, liker å trene/være fysisk aktiv og vi kan ha felles måltider, så er ikke vekt alene nok til å gjøre henne uaktuell. 

Lever hun derimot i sofaen foran TVen med brus, snop og ferdigmat så vil hun bli uaktuell om hun er tynn og. 

Anonymkode: beee8...031

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke spør om slikt her på KG. Mannfolka her er heldigvis ikke representative for menn generelt. Her inne er det bitre kvinnehatere i fleng. De som ikke klarer å knekke koden (noen unntak er det her da. Heldigvis). 

Menn generelt er oppegående og velger utifra damer de liker. Av alle mine venninner med noe ekstra, så har alle flotte menn med hjerte og hjerne på rett plass :) de har ikke endt opp med overfladiske eller kalde menn, men ekte menn :) så du kan så klart finne deg en flott mann. La aldri noen andre få deg til å tro noe annet :) 

Dårligste unnskjyldningen  ever. 

Tjukke  kvinner er neders på rangstigen hos menn og må nøye seg med bunnmenn. Er du tjukk  er det ikke håp før du slanker deg. Menn er visuelle.  Deal with it. Vi vil ha de peneste og deiligsye kvinnene og velger partner store deler pga utseende alene. Så nei. Verdens beste personelighet  kan kanskje redde en uatrakktiv mann. Men ikke en kvinne. Menn et mye mer opptatt av partners  utseende enn kvinner er på menn

Neste gang. Ikke svar på vegne av det andre kjønnet når du selv ikke har kuk

• Liker 1
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dårligste unnskjyldningen  ever. 

Tjukke  kvinner er neders på rangstigen hos menn og må nøye seg med bunnmenn. Er du tjukk  er det ikke håp før du slanker deg. Menn er visuelle.  Deal with it. Vi vil ha de peneste og deiligsye kvinnene og velger partner store deler pga utseende alene. Så nei. Verdens beste personelighet  kan kanskje redde en uatrakktiv mann. Men ikke en kvinne. Menn et mye mer opptatt av partners  utseende enn kvinner er på menn

Neste gang. Ikke svar på vegne av det andre kjønnet når du selv ikke har kuk

Nederst på rangstigen er bitre menn ;) de er de såkalte taperene (utsagn fra bitre menn her inne) 

👍🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...