AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #1 Skrevet 12. august 2017 Var hos frisør igår og skulle ha lyse striper, altså hvite. Lengdene mine er helt lyse/hvite, og etterveksten min er gul/gyllen 😱 Man kanvas skillen veldig godt og jeg liker det ikke. Brukte lilla sjampo igår når jeg vasket håret, satt med den 10 min og skyllte ut. Men det er fortsatt litt gult. Vil det hjelpe å bruke den lilla sjampo fortsatt når jeg vasker håret, vil den hjelpe å få de hvite? Skjønner ikke hvorfor jeg får gule striper og ikke lyse 😫viste til og med bilde hvordan jeg ville ha dem. Bruker Joico sin lilla sjampo. Anonymkode: 6cedc...233
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #2 Skrevet 12. august 2017 Ingen som kan svare? Anonymkode: 6cedc...233
Oda Sofie Skrevet 12. august 2017 #3 Skrevet 12. august 2017 Jeg syns det hjelper noe, men har ikke klart å få sånne skiller helt bort. Blir ofte lillaskjær i det lyseste før man får det gule bort fra det guleste.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #4 Skrevet 12. august 2017 Skal du virkelig ta knekken på gult, så er Daddy-O fra LUSH den eneste som faktisk hjelper, men ikke ha lenger i enn maks 5 minutter. Anonymkode: 3b4b7...a85
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #5 Skrevet 12. august 2017 Smør lilla-shampoen i tørt hår akkurat der du vi at den skal virke. Sitt en stund og så vask det ut Anonymkode: 79075...945
Ella1 Skrevet 12. august 2017 #6 Skrevet 12. august 2017 Anbefaler denne, Joico sin funker ikke på mine striper. Et tips er og pensle på lillashampoo der trengs så slipper man at det som allerede er lyst nok blir lilla/grått.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #7 Skrevet 12. august 2017 1 time siden, Ella1 skrev: Anbefaler denne, Joico sin funker ikke på mine striper. Et tips er og pensle på lillashampoo der trengs så slipper man at det som allerede er lyst nok blir lilla/grått. Var akuratt denne jeg tenkte å prøve, har hørt så mye bra om den. Tusen takk 👍 Å ta lilla shampo i tørt hår, det tør jeg ikke 🙈 Anonymkode: 6cedc...233
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå