AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #1 Skrevet 12. august 2017 Vi bor i fjellet, og her kan det fort komme minusgrader på dagtid i oktober og snø i november. I fjor kjøpte jeg høstsko til 3åringen, som ble brukt 2 mnd før vinteren kom. I år vurderer jeg å droppe høstskoa, men så syns jeg vinterskoa er så tunge å gå med over så lang tid... Nå er det rundt 12-17 grader på dagtid. Kan man bruke høstsko fra nå av? Bruker joggesko nå.. Man kan vel gjøre akkurat som man vil, men hva er best? Hva ville dere gjort? Anonymkode: 784f0...c7f
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #2 Skrevet 12. august 2017 Høye høstsko/goretex e.l med plass til tjukklabber og ullsåler til vinteren? Anonymkode: 3f747...09d
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #3 Skrevet 12. august 2017 Jeg bruker fjorårets vintersko når det blir kaldere, de passer fortsatt uten tykke sokker/såler. Og så nye vintersko til vinteren. Anonymkode: 4aef7...331
Minlillelykke Skrevet 12. august 2017 #4 Skrevet 12. august 2017 Vi har begge deler. Men vi bruker også overgangsskoene ved handleturer eller når vi skal på besøk vinterstid. Med tykke sokker i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå