Gå til innhold

Skal jeg ta kontakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 5 uker siden var jeg på date med en fyr fra tinder. Daten gikk bra, og det så ikke ut til at han ville reise hjem/hadde hastverk. Han gjentok flere ganger at han ville treffe meg igjen, og hva vi burde gjøre. Etter denne daten sendte vi noen tekstmeldinger fram og tilbake. Jeg ser nå at han kanskje er inaktiv på tinder (profilen er der, men bildene vises ikke?). Skal jeg sende en melding, eller skal jeg anta at han kanskje har møtt noen andre?😅 Det høres kanskje tullete ut, men jeg blir litt usikker.

Anonymkode: 5d2bc...1b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt. Menn elsker når kvinner tar initiativ

Anonymkode: ed68d...6d5

Skrevet

Glemte å nevne at jeg var på ferie disse 5 ukene. 

TS

Anonymkode: 5d2bc...1b1

Skrevet

Det skader ikke å ta kontakt, så lenge du ikke har mast tidligere :) Jeg ville gjort det. Og som noen over her sier; menn (flest) elsker når kvinner tar initiativ. Du har hvertfall ingenting å tape sånn ståa er nå ;) Lykke til :) 

Skrevet

Ta kontakt å si at du er hjemme fra ferie og spør om han vil ta en ny date :)
Kan jo godt være at han har møtt noen andre og ikke er ute etter å date mer siden han har fjernet bildene, men det vet du jo ikke før du kontakter han

Anonymkode: bbf5a...f23

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ta kontakt å si at du er hjemme fra ferie og spør om han vil ta en ny date :)
Kan jo godt være at han har møtt noen andre og ikke er ute etter å date mer siden han har fjernet bildene, men det vet du jo ikke før du kontakter han

Anonymkode: bbf5a...f23

Samme svaret tenkte jeg på :)

Har du en annen form for måte å kontakte han på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...