Gå til innhold

Shave underlivet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes veldig synd i deg ts dersom du er så usikker på deg selv at du føler du må barbere deg i tilfelle andre jenter ser at du har hår nedentil. Hva så?! Alle har hår og vi jenter barberer når vi føler for det og lar være når vi føler for det. Drit i hva andre jenter måtte mene (eller hva du tror andre jenter mener).

Jeg har ALDRI barbert meg for andre jenter, men har barbert meg før jeg drar på byen både for å føle meg vel og i tilfelle jeg ryker på en ONS eller en gammel flamme.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 timer siden, Kenny1977 skrev:

Hvorfor er jeg hysterisk? Hvorfor betegnelsen kontrollfreak? Kjenner dere meg??

Først var jeg på din side. Syntes det hørtes rart ut å barbere seg for andre jenter og syntes ikke du virket hysterisk. Men etter dette innlegget..... :bond:

Anonymkode: 1c3f2...1f5

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Først var jeg på din side. Syntes det hørtes rart ut å barbere seg for andre jenter og syntes ikke du virket hysterisk. Men etter dette innlegget..... :bond:

Anonymkode: 1c3f2...1

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 1c3f2...1f5

Enig 👏 

Anonymkode: ae001...d1d

Skrevet (endret)

Jeg shaver meg ALLTID før jeg skal noe som helst som jeg pynter meg for. Jeg bruker også gjerne matchende undertøy, men er jo ingen som får se hverken undertøy eller at jeg er nybarbert(med mindre venninner er med meg på do, men jeg gjør jo ikke dette for dem). Jeg gjør det fordi jeg liker å føle meg fin fra innerst til ytterst.

Endret av Blod
  • Liker 2
Skrevet

Tåpelig reaksjon på typen din. Jeg og går fort over ofte, selvom jeg ikke skal ligge. Det er noen minutter av livet ditt, og skal gjøres uansett. 

Anonymkode: 2c14a...da9

• Liker 1
Skrevet
På 13.8.2017 den 13.31, careless skrev:

Synes veldig synd i deg ts dersom du er så usikker på deg selv at du føler du må barbere deg i tilfelle andre jenter ser at du har hår nedentil. Hva så?! Alle har hår og vi jenter barberer når vi føler for det og lar være når vi føler for det. Drit i hva andre jenter måtte mene (eller hva du tror andre jenter mener).

Jeg har ALDRI barbert meg for andre jenter, men har barbert meg før jeg drar på byen både for å føle meg vel og i tilfelle jeg ryker på en ONS eller en gammel flamme.

Hun gjør det jo fordi det får henne til å føle seg mer vel? Det er som sagt en rask affære i dusjen. Hvis ikke hun føler seg vel med mye hår, så shaver man. 

• Liker 1
Skrevet

Tar du seriøst med deg andre jenter på do slik at de får se tissen din? 

Det er vel litt rart i utgangspunktet at du går og viser tissen din til andre enn kjæresten din? Er dette noe du tenner på? Eller hvorfor gjør du det?

Anonymkode: 95164...ea0

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel litt rart i utgangspunktet at du går og viser tissen din til andre enn kjæresten din? Er dette noe du tenner på? Eller hvorfor gjør du det?

Jenter går ofte på do sammen, og hun føler seg ikke vel med hår på tissen. Gåte løst. 

• Liker 1
Skrevet
På 13.8.2017 den 13.31, careless skrev:

Så hva mener trådstarter om at kanskje typen reagerer fordi han kanskje tenker på dette som at du muligens pynter deg for eventuelle ONS og gamle flammer du kanskje måtte møte om han føler at du ikke gjør dette for han, men før en fest og byturer..?

Skrevet

På 12.8.2017 den 22.43, Maya1986 skrev:

Er det helt greit av oss jenter å ikke gidde å shave seg for typen sin, men å shave seg for å gå ut på byen? I min verden ville det sendt ut helt feil signaler til og for kjæresten min, å pynte meg ekstra i underlivet før en jentekveld? Dumpe kjæresten om han reagerer på det? Utrolig overfladisk.

Hvor står det at hun ikke gidder å shave seg for typen??? Hun skriver spesifikt at hun gjør det for han ellers! 

Du kan lese hva som står før du begynner å bitche. 

Anonymkode: 3960d...e38

Skrevet
På 14.8.2017 den 20.25, AnonymBruker skrev:

Trollolololololoo 👹👹👹 få deg et liv

Anonymkode: 3960d...e38

Skrevet

Føler at trådstarter har rett her, shavings når hun føler det er rett, og at hun ønsker å føle seg vel for alle parter. Bare lurte på om hun skjønner typens reaksjoner da man passer på å være fresh før man går på byen og ikke for typen sin?

Skrevet
På 11.8.2017 den 23.55, AnonymBruker skrev:

Hei. Kjæresten min ble skeptisk og sinnsykt mistenksom når jeg shavet meg før fest. Mente at det var rart for det er jo det man gjør om man skal ligge med noen. Jeg gjør det i tilfelle en annen jente blir med på do og vil ikke at hun skal se meg hårete der nede. Er dette normalt blant oss jenter?  Vi pynter oss jo for andre jenter,gjør vi ikke?  

Hadde du vært dama mi hadde jeg ikke villet at du skulle barbert deg i det hele tatt... æsj.

Anonymkode: cee52...9e7

• Liker 1
Skrevet
På 12.8.2017 den 19.54, AnonymBruker skrev:

Jeg shaver meg for å føle meg ren. Syns det er ekkelt hvis det går for mange dager og hårene stikker ut. Shaver raskt over ca hver gang jeg dusjer egentlig, blitt en vane.

Anonymkode: cc3af...6f7

Du føler deg ren uten hår, men realiteten er en helt annen...

Anonymkode: cee52...9e7

• Liker 1
Skrevet
På 13.8.2017 den 12.49, AnonymBruker skrev:

Dette ble rart å lese og ble en veldig intern samtale. Med en merkelig offensiv undertone. 

Er som du sier her,høres ut som det har skjedd en misforståelse og du har en side av saken og hun sin annen. Tror dere bør snakke sammen om dette, men ikke i den tonen du skriver i her. For den er utrolig provoserende og kontrollerende. Og du har gjort den så intern og personlig at det gjør at vi ikke vil kommentere noe på dette! 

Hun forklarte jo bare hva hun følte og ville ha bekreftelse om hun er alene om dette eller ikke- vi jenter pynter oss for jenter,ikke sant?! Og det er fritt for og kommentere det man vil her inne. Og da er det for meg veldig rart at du som partner involverer deg så mye og legger så mye ut om hvem som sa hva! Dette er irrelevant,mellom dere og ingenting som egner seg her. Ikke gjør samtalen så personlig og ikke minst angripe folk som kommenterer her for meningene sine . Det viser at du ikke kan kontrollere deg eller tankene dine og du virker usikker,kontrollerende og sjalu utad når du må føle at du må forsvare deg i et forum, hvis de som kommenterer her ikke er enige. Og ikke minst gå inn her og snakke i hennes tråd om henne,her skal det være greit å legge ut innlegg, uten at du som kjæreste må kontrollere og klage på henne her inne også!

Forumer er til for å få konstruktiv kritikk og for å få bekreftelse eller avkreftelse på noe. Hvis du føler du må kommentere og forsvare deg på noe hun har lagt ut her,så viser det mere om deg enn om henne. For dette er kontrollerende adferd når du reagerer og er angripende på noe fremmede skriver på et forum? Hvordan er du når hun kommenterer noe du ikke liker å høre? Blir du like offensiv, anklagende og personlig?  

Dette kunne du lagt ut selv som et eget innlegg og i min mening, på en litt mindre anklagende måte. Ikke som en kommentar på hennes innlegg. Stakkars jente! Håper det løser seg,men da må du endre tonen din her. For kommentaren din har gjort at vi forstår hvorfor hun har et behov for å måtte spørre i forum, når du har et behov for å angripe henne og et stort behov for å forsvare deg på et anonymt forum?  Hvor du har utlevert mer om henne enn hun har gjort om deg! 

Nå handler det ikke lenger om intimbarbering her! 

Håper du/dere finner ut av det,men med den måten du sier ting på her,så påviser du jo bare at mye av det du blir kalt her inne, mulig stemmer! Og hvorfor folk mener hun bør gå, så ga du oss akkurat større grunn til å mene det. 

Lykke til til trådstarter,fortsett å still spørsmål,det er derfor vi har disse forumene! :)

Kunne ikke skrevet dette bedre selv :tommelsmil:

Anonymkode: c4319...eac

Gjest Coolaid
Skrevet
På 11.8.2017 den 23.55, AnonymBruker skrev:

Hei. Kjæresten min ble skeptisk og sinnsykt mistenksom når jeg shavet meg før fest. Mente at det var rart for det er jo det man gjør om man skal ligge med noen. Jeg gjør det i tilfelle en annen jente blir med på do og vil ikke at hun skal se meg hårete der nede. Er dette normalt blant oss jenter?  Vi pynter oss jo for andre jenter,gjør vi ikke?  

Det kjæresten din egentlig sier er: " Du skal på fest, jeg føler meg usikker og redd for at du skal treffe noen andre enn meg, jeg vet det er dumt å være sjalu, er egentlig bare redd for å miste deg"...... 

Når jeg skal noe spesielt med kompiser osv så tar jeg gjerne en dusj, bruker litt skjeggolje osv. Det er kjekt å føle seg litt fin av og til, det trenger ikke handle om noen andre, eller om å ønske noen andre enn partneren. Kan også nevne lørdager. Har bedre tid enn vanlig, så gjør meg litt "ekstra" fin dersom jeg stikker med familien til lørdagshopping eller noe.  Jeg pynter meg dog for meg selv.

Hva greien er med jenter som går på do sammen har jeg aldri forstått. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...