Gå til innhold

Shave underlivet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Kjæresten min ble skeptisk og sinnsykt mistenksom når jeg shavet meg før fest. Mente at det var rart for det er jo det man gjør om man skal ligge med noen. Jeg gjør det i tilfelle en annen jente blir med på do og vil ikke at hun skal se meg hårete der nede. Er dette normalt blant oss jenter?  Vi pynter oss jo for andre jenter,gjør vi ikke?  

Anonymkode: ae001...d1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg personlig har angst for å bli sett uten klær. Det er ikke overdrivelse, men faktisk snakk om sterk angst. Jeg barberer meg noen ganger fordi jeg liker det best, men altså ikke for å vise meg fram til noen andre. Ingen får se meg uten klær, så for min del har det ikke noe å si hva andre tenker om dette. Men jeg skjønner hva du mener. Når jeg skal ha sex en gang kommer jeg nok til å barbere meg for å føle meg mest komfortabel

Anonymkode: 6a347...ff7

Skrevet

Du barberer deg altså for venninnene dine som kanskje seg kjønnet ditt et sekund på toalettet, men ikke så viktig å gjøre for han duelsker og som skal ligge med deg? Haha, stakkars mann! 

Syns utover det at det er patetisk å bli sjalu for at man shaver seg da, 

Anonymkode: b5c2e...00b

• Liker 2
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du barberer deg altså for venninnene dine som kanskje seg kjønnet ditt et sekund på toalettet, men ikke så viktig å gjøre for han duelsker og som skal ligge med deg? Haha, stakkars mann! 

Syns utover det at det er patetisk å bli sjalu for at man shaver seg da, 

Anonymkode: b5c2e...00b

Shaver meg jo for han,men hadde ikke gjort det på noen dager og gjorde det rett før jeg dro på fest pga det overnevnte. Han var ikke med på denne festen, så mente at jeg gjorde det fordi jeg da skulle ligge med noen. 

Shave= ligge! 

Prøvde å forklare at vi kvinner er veldig dømmende og ville selvfølgelig unngå dette,om noen tilfeldigvis skulle ville bli med inn. Noe som ofte skjer utover kvelden på fest.  

• Liker 2
Skrevet

Det er jo ikke vanlig at den som er med på do driver å ser ned i skrittet på den som må tisse. Vanligvis ser man ser i speilet eller steller seg med blikket vendt mot veggen, så jeg er enig med kjæresten din at dette er noe man stort sett gjør før sex og har forståelse for at det i hans øyne kan virke mistenkelig å gjøre før du skal på fest!

Anonymkode: 8bb3c...b36

• Liker 5
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke vanlig at den som er med på do driver å ser ned i skrittet på den som må tisse. Vanligvis ser man ser i speilet eller steller seg med blikket vendt mot veggen, så jeg er enig med kjæresten din at dette er noe man stort sett gjør før sex og har forståelse for at det i hans øyne kan virke mistenkelig å gjøre før du skal på fest!

Anonymkode: 8bb3c...b36

Den er jeg enig i,stirrer ikke,men gjør det for sikkerhets skyld.

Selv om jeg stort sett gjør det når jeg er med han også.

Enn å føle seg vel og shavet både underlivet, leggene og under armene når jeg går på fest?  Er jo ikke bare før jeg går ut,men tar alt i samme slengen. Jeg trodde "alle" jenter stelte seg litt ekstra før man gikk ut. Men kanskje bare jeg som tenker på alt, så jeg ikke blir kommentert ved en senere anledning. Ville jo shavet meg om jeg var på badeland og bare skulle inn i fellesdusjene,er vel heller ingen jenter som stirrer der,men man gjør det jo fordet. 

Skrevet

Ehm... Kan ikke si jeg er enig med noen av dere. Fjerner ikke hår på underlivet for jenter nei. Heller ikke som forberedelse til sex. Ser heller ikke på fjerning av hår som å pynte seg. Og jeg ser heller ikke på jenters underliv hverken på do eller i dusjen.

Anonymkode: 0a8eb...4d7

• Liker 6
Gjest RIFF/LIFE
Skrevet

Hvorfor skal jenter pynte seg for jenter? Jeg er ikke 15 år... 

Jeg bryr meg ikke om hva andre kvinner sier/tenker. Nå har jeg mest homofile kompiser, har aldri hatt noen nære venninner. Kvinner er fæle. Jeg pynter meg for min egen del, og for menn i så fall. 

Skrevet

Jeg kan jo bare snakke ut i fra egne erfaringer. Jeg har vært sammen med kjæresten min i 7 år og vi bor sammen. Jeg pleier jo og shave meg hele tiden for han, og han setter stor pris på det, men etter så lang tid i et forhold daler jo stresset med å alltid se fresh ut for kjæresten litt bort. Jeg shavet meg jo alltid da jeg var single og kanskje møtte en kar, men nå som jeg har kjæreste er det liksom ikke en prioritert ting å stelle seg der nede hvertfall ikke for veninnene mine? Det høres jo litt rart ut? Men han får vel nybarbert da du kommer hjem da, så burde ikke bli sjalu, men ser jo litt hva han føler om du steller underlivet før du drar ut på byen alene.

Skrevet

Jeg barberer meg, som alle andre kvinner, når pokker jeg vil. Gjerne bare for å gå og legge meg. Alene. Det er en rent praktisk ting man gjør. Akkurat som man pusser tenna når de føles litt lodne. Typen din trenger en real omgang kjeft. Og du trenger å bli singel. Makan til sjalu usikker kontrollfrik. 

Anonymkode: 34699...f95

• Liker 1
Skrevet

Sikkert derfor du enda er singel med den attituden der😉

• Liker 1
Skrevet

Eh... Jeg shaver både armer, ben, underarm og underliv titt og ofte, og jeg kler meg ikke av for noen som helst. Kan godt gjøre det før jeg drar på fest, eller bare når jeg skal ligge hjemme i senga og se på serier. 

Det handler enkelt og greit om å føle seg ren og pen (ja, jeg føler meg skitten når håret gror og jeg ikke shaver).

Typen din er unødvendig hysterisk

Anonymkode: 9d91a...9e9

Skrevet

Jeg shaver meg for å føle meg ren. Syns det er ekkelt hvis det går for mange dager og hårene stikker ut. Shaver raskt over ca hver gang jeg dusjer egentlig, blitt en vane.

Anonymkode: cc3af...6f7

Skrevet

Greia jeg leser er "Hei. Kjæresten min ble skeptisk og sinnsykt mistenksom når jeg shavet meg før fest. Mente at det var rart for det er jo det man gjør om man skal ligge med noen. Jeg gjør det i tilfelle en annen jente blir med på do og vil ikke at hun skal se meg hårete der nede. Er dette normalt blant oss jenter?  Vi pynter oss jo for andre jenter,gjør vi ikke?" Så dere jenter føler at det å måtte shave seg før en fest er et must, og om typen reagerer på at man gjør det fordi det er en fest så skal han kalles hysterisk og usikker kontrollfreak??

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg BARBERER meg aldri

Anonymkode: e2306...85e

• Liker 2
Skrevet

Hva slags jenter/kvinner er det egentlig vi snakker med her? Greit å være shava, men det var vel ikke det denne dama spurte om?

Skrevet

Er det helt greit av oss jenter å ikke gidde å shave seg for typen sin, men å shave seg for å gå ut på byen? I min verden ville det sendt ut helt feil signaler til og for kjæresten min, å pynte meg ekstra i underlivet før en jentekveld? Dumpe kjæresten om han reagerer på det? Utrolig overfladisk.

• Liker 1
Skrevet

Denne historien handler om meg så kjør på jenter!? Hvor tråkka jeg feil? Leser for meg og i mot meg her! Men "sjalu usikker kontrollfreak", "unødvendig hysterisk", og sier til dama mi at hun trenger å bli singel? Hvorfor mener du AnonynBruker at dama mi bør bli single pga dette?? Hvorfor er jeg hysterisk? Hvorfor betegnelsen kontrollfreak? Kjenner dere meg?? Fikk dere begge sider av historien? Heftige konklusjoner out of nada da? Det som skjedde var at dama mi skulle på fest, hadde en "tredagers" på underlivet og meldte til meg at "jeg må shave fitta fordi jeg skal på fest i morra".. jeg sa "hvorfor?" Svaret er som hun forklarer ovenfor "jeg vil ikke at noen andre jenter skal kommentere om det skulle bli sånn at noen så henne! Jeg reagerte naturligvis på første del av uttalelsen, og den andre hjalp meg ikke så mye da det nå ble en greie hun måtte gjøre bare fordi hun skulle på fest, og som ikke prioriteres for meg som skal få kjæresten min sånn, og helst ikke andre! Min greie var hvorfor føler du at du må pynte underlivet ditt mer for andre enn for meg? Svar = jentene! Og da mener dere jeg er en sjalu, kontrollerende freak hun bør bli single fra fordi jeg spør?

Skrevet

Dette ble rart å lese og ble en veldig intern samtale. Med en merkelig offensiv undertone. 

Er som du sier her,høres ut som det har skjedd en misforståelse og du har en side av saken og hun sin annen. Tror dere bør snakke sammen om dette, men ikke i den tonen du skriver i her. For den er utrolig provoserende og kontrollerende. Og du har gjort den så intern og personlig at det gjør at vi ikke vil kommentere noe på dette! 

Hun forklarte jo bare hva hun følte og ville ha bekreftelse om hun er alene om dette eller ikke- vi jenter pynter oss for jenter,ikke sant?! Og det er fritt for og kommentere det man vil her inne. Og da er det for meg veldig rart at du som partner involverer deg så mye og legger så mye ut om hvem som sa hva! Dette er irrelevant,mellom dere og ingenting som egner seg her. Ikke gjør samtalen så personlig og ikke minst angripe folk som kommenterer her for meningene sine . Det viser at du ikke kan kontrollere deg eller tankene dine og du virker usikker,kontrollerende og sjalu utad når du må føle at du må forsvare deg i et forum, hvis de som kommenterer her ikke er enige. Og ikke minst gå inn her og snakke i hennes tråd om henne,her skal det være greit å legge ut innlegg, uten at du som kjæreste må kontrollere og klage på henne her inne også!

Forumer er til for å få konstruktiv kritikk og for å få bekreftelse eller avkreftelse på noe. Hvis du føler du må kommentere og forsvare deg på noe hun har lagt ut her,så viser det mere om deg enn om henne. For dette er kontrollerende adferd når du reagerer og er angripende på noe fremmede skriver på et forum? Hvordan er du når hun kommenterer noe du ikke liker å høre? Blir du like offensiv, anklagende og personlig?  

Dette kunne du lagt ut selv som et eget innlegg og i min mening, på en litt mindre anklagende måte. Ikke som en kommentar på hennes innlegg. Stakkars jente! Håper det løser seg,men da må du endre tonen din her. For kommentaren din har gjort at vi forstår hvorfor hun har et behov for å måtte spørre i forum, når du har et behov for å angripe henne og et stort behov for å forsvare deg på et anonymt forum?  Hvor du har utlevert mer om henne enn hun har gjort om deg! 

Nå handler det ikke lenger om intimbarbering her! 

Håper du/dere finner ut av det,men med den måten du sier ting på her,så påviser du jo bare at mye av det du blir kalt her inne, mulig stemmer! Og hvorfor folk mener hun bør gå, så ga du oss akkurat større grunn til å mene det. 

Lykke til til trådstarter,fortsett å still spørsmål,det er derfor vi har disse forumene! :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...