AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #1 Del Skrevet 11. august 2017 ...og ingen av dem egentlig spesielt nære. Eks-svigermoren til mitt søsken døde, hun tok livet sitt. Så en gammel mann som har vært en nær venn av min morfar. Det første dødsfallet fikk jeg vite om i går kveld, det andre i dag tidlig. Nå sitter jeg bare og føler meg helt tom og rar, griner og styrer på, enda jeg ikke har hatt kontakt med noen av de avdøde på lang tid. I tillegg har mange rundt meg mistet nære i det siste. Nære venner har mistet foreldre, få har besteforeldre igjen...jeg begynte å gråte på telefonen med morfar tidligere i dag; "men vennen min, dette skal jo ikke du gråte for." - og det har han jo helt rett i, men jeg klarer altså ikke slutte. Det er så urettferdig at en kvinne midt i livet skal ha det så elendig at hun velger å avslutte alt, og at barna hennes må sitte igjen med sorg og spørsmål. Min morfars venn har levd et langt liv, likevel føles det så inderlig trist. Jeg tror jeg føler meg som en idiot fordi jeg ikke har noen "rett" til å være så opprørt som det jeg er akkurat nå. Jeg er bare så trist. Så utrolig, utrolig trist. Anonymkode: 034ba...ffc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doremifa Skrevet 13. august 2017 #2 Del Skrevet 13. august 2017 Kondolerer. Dette er virkelig trist, og det er ikke det minste merkelig at du blir opprørt av alle de tragiske hendelsene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 13. august 2017 #3 Del Skrevet 13. august 2017 Ikke noe gale med å reagere som du gjør Noen ganger kan det bli vel mye og man blir overveldet av følelser. Føler du for å gråte, så gjør du nettopp det. Vi gråter jo for fremmede vi hører om i media noen ganger, så hvorfor ikke for noen du vet hvem er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå