Gå til innhold

Hvorfor gjør gutter dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venn, vi er kun venner og jeg har vært klar på at jeg ikke ønsker noe mere. Han sier han venter til jeg er klar (på en tøysete måte) men nær vi finner på ting stryker han meg på låret osv. Jeg har vært tydelig på at jeg ikke ønsker noe mere. Er det bare sånn gutter/menn gjør eller prøver han ser på noe mere i håp om at jeg skal gi etter. Jeg syntes det er ubehagelig å dytte bort hånden hans eller be han slutte. Redd det skal bli dårlig stemning. Jeg gir han ingen respons, men han forsetter å stryke på meg likevel.

Anonymkode: 4a847...bb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bryt vennskapet, dette kan fort ende opp med voldtekt

• Liker 6
Skrevet

Kutt han ut som venn. 

Anonymkode: 9d08d...073

• Liker 3
Skrevet

Han prøver seg på noe i håp om at du skal gi etter. Vennevoldtekter er det vanligste der bekjente eller venner av jenta prøver seg på de og presser de og man ikke tør å akuratt slå til en som man er venn og omgås mye via felles venner.

Ts, dette her er IKKE en venn, det er en ekkel fyr uten respekt for deg som ser på deg som en jente å komme i buksene på.
Antar at det er et ganske nyoppstått vennskap også? De fleste menn er venn med jenter bare fordi de syntes de er pene og håper å en dag få de, da er man ikke ekte venn.... Dropp han før dette går ille.. !

Anonymkode: e6adf...445

• Liker 2
Skrevet

Det er respektløs oppførsel. Han presser og preser i håp om at du en dag skal 'gi opp' og la han komme til.

Ikke noe å samle på!

Anonymkode: 48abf...3e7

• Liker 1
Skrevet

Du har full rett til å dytte hånden hans vekk, eller si ifra direkte. Alternativt kan du spørre hvorfor han gjør slike ting. Greit nok at han håper du skal gi etter, men grenser skal respekteres, og har du sagt nei så skal han høre på det.

Skrevet

Dette er en mann som ikke skjønner sosiale koder. Han er dermed potensielt farlig. Hold deg unna han, og må du ha han i nærheten så pass på at han aldri kommer for nærme deg. 

Anonymkode: f9b88...2e4

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar. Jeg syntes gan setter meg i en kjip situasjon når jeg har vært såpass tydelig på at jeg kun ser på han som en venn, en å gå på kino med eller finne på ting, thats it. Jeg vil ikke ligge med han og bare tanken på det byr meg imot. Veldig irriterende at han stryker meg på låret eller tar hånden min når vi ser film. Klein situasjon. Vurderer å kutte han helt ut. Maser mye gjør han også, om hva jeg gjør og hvorfor ikke jeg svarer han etter en halvtime. Ingen forståelse for at jeg faktisk kanskje var opptatt med noe. Er jo på jobb hver dag liksom...

Skrevet

Styr unna ts. Han drømmer om å knulle deg hele tiden og er slettes ikke en venn. Det tryggeste jenter kan gjøre angående vennskap med menn er homofile menn. Da er du trygg. 

Anonymkode: 2f3a8...8f5

• Liker 3
Skrevet

Det var da voldsomt til svartmaling. Han er da ikke en potensiell voldtektsmann. Han flørter og håper at hun skal falle for han hvis han flørter nok med henne. Det betyr ikke at han komme til å voldta henne likevel. 

Anonymkode: d142c...62e

• Liker 1
Skrevet

Du plasserer han et sted han ikke ønsker å være. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var da voldsomt til svartmaling. Han er da ikke en potensiell voldtektsmann. Han flørter og håper at hun skal falle for han hvis han flørter nok med henne. Det betyr ikke at han komme til å voldta henne likevel. 

Anonymkode: d142c...62e

Det er riktig det at han blir veldig svartmalt i denne tråden men det vil ikke dermed si at det han gjør ikke er galt.. hun sier jo at hun gir klare og tydelige signal om at hun ikke er interessert...

Dog jeg stusser litt på, hvorfor fortsetter du å se film med han osv da TS ? Om du syns det er så ubehagelig så ville jeg jo trodd at du ville ha kuttet ned på tiden du bruker sammen med han ?

Skrevet

Virker som han tror dere dater, ut ifra handlingsmønsteret hans. Tror bare du må kutte han helt ut, hvis di virkelig ikke vil noe mer.

Anonymkode: 98951...400

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, BethD skrev:

Det er riktig det at han blir veldig svartmalt i denne tråden men det vil ikke dermed si at det han gjør ikke er galt.. hun sier jo at hun gir klare og tydelige signal om at hun ikke er interessert...

Dog jeg stusser litt på, hvorfor fortsetter du å se film med han osv da TS ? Om du syns det er så ubehagelig så ville jeg jo trodd at du ville ha kuttet ned på tiden du bruker sammen med han ?

Jeg gjør det. Sjelden jeg ser han nå, men syntes det er vanskelig å kutte hent ut for er redd for å virke kjip. Kan han ikke bare respektere det jeg sier, så kam vi bare finne på ting å ha det gøy?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør det. Sjelden jeg ser han nå, men syntes det er vanskelig å kutte hent ut for er redd for å virke kjip. Kan han ikke bare respektere det jeg sier, så kam vi bare finne på ting å ha det gøy?

Det er vanskelig for en person som er forelsket å ikke prøve seg når man har sjangsen..Spesielt om du er litt "svak" i tillegg og ikke speiler handlinger i forhold til ord... Ville absolutt kuttet han ut en stund så kanskje han skjønner tegningen :)

Skrevet (endret)

Gutter er ikke venner med jenter. Om vi allikevel er, så ligger det alltid noe kuk-relatert i bunn. Sånn er naturen :)

Endret av en kopp med te
  • Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo ikke den som er kjip om du kutter han ut fordi han ikke respekterer deg og dine grenser. Neste gang han gjør noe slikt, si klart og tydelig i fra at hvis han ikke klarer respektere at dere bare er venner, og holde fingra av fatet, så er du ikke interessert i å være venn med han. Så kan han velge selv om vennskapet er verdt å beholde. 

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, Villmark skrev:

Bryt vennskapet, dette kan fort ende opp med voldtekt

Nei nå må du gi deg. Det er et langt steg fra stryke litt på låret til voldtekt.

Vennen til ts tror vell at ts er interessert i noe mer. Selv om hun sier hun ikke er det. Menn er jo kun venner med kvinner fordi de enten vil ha sex eller forhold

Ellers hadde menn heller vært med andre mannøige venner med samme interesse

Anonymkode: cb0ab...ccb

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...