Gå til innhold

Fisting. Noen som har erfaring?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lyst til å bli fidtet vaginalt og å fiste noen selv. Er det noen her på KG som har erfaring med fisting som de vil dele?

Anonymkode: 9c8dd...543

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd med det ser og høres deilig ut :-)

• Liker 4
Skrevet

Har blitt fista, fin oppleving med nok olje🙄

• Liker 5
Skrevet

Fisting er skikkelig sexy. Blir skikkelig kåt av det. Etter god oppvarming, så blir det enda bedre. Funker bra med penis som oppvarming, og så gå over til fisting. Dama kommer veldig hver gang.:)

Anonymkode: 272dc...835

• Liker 3
Skrevet

Jeg er blitt fistet en gang skikkelig, var utrolig deilig. 
Han jeg er med nå, har ikke fått det til enda :( 

Skrevet

Nei har aldri prøvd. 

Anonymkode: 42812...9fb

Skrevet

Fistingen i seg selv var deilig, men for meg som sliter med bekkenløsning var det ikke bra etterpå.

Anonymkode: 5a78a...ad0

• Liker 1
Skrevet

Fisting er undervurdert ja. Dama liker bedre fisting enn å bruke dildo. Begge deler er deilig, men gøy med litt variasjon i sexen da. Er ingen ting som er deiligere enn å se dama nyte å ha det deilig å få orgasmer.:) 

• Liker 3
Skrevet

Fistet meg selv med et uhell, og jeg innså at jeg aldri bør ha sex igjen.

Anonymkode: b990a...d20

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fisting er undervurdert ja. Dama liker bedre fisting enn å bruke dildo. Begge deler er deilig, men gøy med litt variasjon i sexen da. Er ingen ting som er deiligere enn å se dama nyte å ha det deilig å få orgasmer.:) 

Åja er vi der nå for tiden.. tidligere var det analsex som var den store hypen her inne. :rolleyes:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Åja er vi der nå for tiden.. tidligere var det analsex som var den store hypen her inne. :rolleyes:

Hvorfor siterte du meg?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har fistet meg selv noen ganger (vanskelig å få inn hånden helt, men med nok glid og oppvarming har det gått til slutt👊🏻💪🏻), og det har vært helt utrolig deilig! 

Jeg har også lyst til å bli fistet av noen andre. Kjæresten min har dog så digre hender at knapt tre fingre går inn, så det er dessverre uaktuelt med mindre jeg får en ny partner😅

Anonymkode: fbf57...aae

• Liker 2
Skrevet

Ganske kult. Funker med oppvarming og tålmodighet.

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Fisting er nok ikke for alle, men en utrolig deilig og intim opplevelse for de som får det til. Bruk massse olje og tid, gjerne over flere omganger. Fisting kan også gi kraftige sprutorgasmer. 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var det som en aula der inne? 

Anonymkode: 5f31a...536

Skrevet

Fisting der en forsiktig masserer åpningen på cervix kan gi kraftige orgasmer. Så har du ikke en lang og tjukk penis så vil du nok få en pluss i hennes verden hvis du gently utfører massage som gir henne denne 3. formen for orgasme via kjønnsorganene. 

Skrevet

Høres spennende ut, men har aldri fått det til. Har vel for store hender? (Handskestørrelse 2XL). Eller er det bare at jeg ikke har varmet henne opp lenge nok? 

Anonymkode: eac13...9eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...