Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei,

Er på leting etter nye gummistøvler, men har problemer med å finne noen jeg liker godt. I dag så jeg en jente som hadde et par kjempefine, de var dyp rød med hvite prikker. Noen som har sett slike et sted??

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Tipper det var ett par Viking støvler du så.

www.vikingfootwear.com

Gjest Anonymous
Skrevet

Neei, tror ikke det var det, men takk likevel :-)

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet
Hei,

Er på leting etter nye gummistøvler, men har problemer med å finne noen jeg liker godt. I dag så jeg en jente som hadde et par kjempefine, de var dyp rød med hvite prikker. Noen som har sett slike et sted??

Høres morsomt ut. Har du et bilde du kan legge ut?

Gjest Anonymous
Skrevet

Har desverre ikke noe bilde, for jeg har ikke sett de i noen butikker, så de på en jente på gaten i dag :-(

Og ja, jeg bor i Bergen. Er forresten kanskje umulig å få tak i gummistøvler her for tiden, har hørt at det er venteliste flere steder :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det virkelig ingen som vet hvor jeg kan få tak i disse?

Noen som har sett noen andre fine da? Er ikke spesielt glad i disse med pastellfarger (med blomstermønster o.l.).

Skrevet

Åh, jeg så slike i en butikk forleden. :P Lurer på om det var på Bergen Storsenter. Åsane Sko tror jeg butikken heter.

Kjempefine støvler! (og et must å ha i Bergen for tiden..)

Skrevet

Jeg har også sett disse, men vet ikke helt om jeg klarer å beskrive hvor butikken ligger... Ikke så langt fra Konsertpaleet... Lurer på om det kan ha vært Jonsvollsgaten. Husker ikke hva butikken het heller. Den hadde støvler hengende i utstillingsvinduet, men de kan jo selvfølgelig ha blitt tatt ned nå.

De kostet 800 da... litt dyre.

Skrevet
Tipper det var ett par Viking støvler du så.

www.vikingfootwear.com

Noen som vet om disse retro viking støvlene er å få i bergen nå for tiden? Vet de har vært utsolgt lenge.. helst i rødt :)

Skrevet

Dessverre... Umulig å få tak i såvidt jeg vet ihvertfall. Tror faktisk ikke de kommer inn igjen i de samme fargene heller, de skulle visst få turkis og cerise (eller noe sånt, ifølge en butikkdame)

Skrevet

Såg det var kome ca 4 nye fine gummistøvlar på ein eller anna "vanlig" skobutikk (hugsar dessverre ikkje kva den heitte), kan det vera skoringen? Er litt usikker på det...Desse kosta rundt 399 eller 499 trur eg...Syns og hugsa at det eine paret var raudt med kvite prikkar...

Skrevet (endret)

lura på om det var Eurosko...

Endret av Årolilja
Gjest Anonymous
Skrevet

På LilleVinkel sko har de endel "sære" gummistøvler. Dog ikke røde med hvite prikker. :-(

Gjest Anonymous
Skrevet

Det samme merket som har laget disse, Ju-ju, og også noen røde med hvite prikker - disse her hadde vel blomster på eller noe slikt.

De selges på Åsane sko på Bergen storsenter for ca 350,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...