Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har fått meg ny tatovering forrige uke og den begynte å heale, jeg har ikke rørt den og lot den heale av seg selv uten å fjerne noe som helst av blekket som kommer av, men en del av tattoen ble jo borte og den ser veldig dårlig ut nå.. er ikke ferdig å heale men på noen steder der blekket kom av så ser det helt jævlig ut mens andre deler ser helt Ok ut.. 

tror dere at tatovøren kan fiske det hvis jeg kontakter han angående det? Eller den må bare bli stygg til jeg har råd til å tatovere på nytt? 

Endret av Rosa enhjørning
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste tatovører er greie og farger opp igjen gratis, bare ta kontakt og hør, men mulig du må vente til den er grodd skikkelig og nåværende blekk har fått satt seg. Går man for fort over en gang til så er min erfaring at den nye runden ikke vil sette seg ordentlig.

Åssen har du etterbehandlet den? :) 

Anonymkode: 0243a...046

Gjest RIFF/LIFE
Skrevet

Så kjipt! Håper det ordner seg. De store tatoveringene jeg har har jeg pleid å farge/skygge 1 uke etter "sketchinga" er ferdig. Jeg pleier å vaske med grønnsåpe og smøre med helosan. Får ikke skorper, og mine gror raskt. Har en backpiece over hele ryggen, tok vel 42 timer til sammen, og 4 uker. Eller 4 sessions on du vil. Ble bra resultat. Er super fornøyd. Vær tålmodig. Dra tilbake eller ring tatovøren din. Det er bedre enn å spørre mange random folk her. 💀 Good luck! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...