Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #1 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg trenger nytt strykejern. Noen anbefalinger? Ikke dyrere enn 1000,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 12. januar 2005 #2 Del Skrevet 12. januar 2005 Toppmodellen til Bosch(TDA8336) er kjempegodt (har det selv),braun sin toppmodell (SI8595) er et godt jern og tefal sitt jern (TEF8115). Bosch sitt koster 798,- og de 2 andre 898,- (elkjøp sine nettsider) Det jeg ville gjort er å dra til en butikk, se de og holde i de for å finne ut hvem du liker best. Kjempebra jern alle 3. Når du legger så mye penger i et jern får du bedre og mer solid såle, kraftigere dampskudd, raskere varmt og ikke minst auto-off. bla. Det letter strykinga masse ihvertfall å ha et godt jern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #3 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg har et tefal-jern, husker ikke hva det kosta, men det var av de dyrere. Er veldig fornøyd med det, har ikke brukt det mASSE, men det blir fort varmt, fort kaldt og fordeler damp bra. På elkjøp i sommer var det visst et av de beste de hadde (i flg selger, men de juger jo så det renner...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå