AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #1 Skrevet 11. august 2017 Hvordan holder dere andre ut med svigermødre dere ikke kommer overens med? Jeg har ei som braser inn døra, ikke sier hei til meg eller hade. Kun snakker til mannen(og barna da..). Eneste gangen hun snakker til meg er når mannen blir spurt om noe og han svarer noe hun er uenig i. Da snakker hun til meg for å virkelig sjekke at vi mener slik og sånn. Dette er gjerne ting i forhold til barna eller huset. Slitsomt å alltid skulle ha en forsvarstale klar. Om vi svarer kort at sånn og sånn er det får vi lange taler fra henne. Gjerne på hvert eneste besøk.. Jeg prøver og være andre steder når hun er her. Badet, ordner med klær, husarbeid osv.. men føler det er så feil at jeg skal måtte gjemme meg i mitt eget hus. Hun kommer stort sett fort etter barna har kommet hjem fra barnehagen og er her da gjerne til de legger seg. Hvert fall en gang i uka. Syns det er trist å ikke kunne være med barna på en dag. Vet det er flere som ikke kommer overens med svigers, hva gjør dere? Anonymkode: 40e2d...5db
VimseMia Skrevet 11. august 2017 #2 Skrevet 11. august 2017 Kanskje du kan dra ut å gjøre noe hyggelig? Venninnetid eller en tur i skogen for eksempel? =)
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #3 Skrevet 11. august 2017 Holder man ikke ut med svigers, bør man finne en ny partner. Så enkelt er det. Anonymkode: 74af9...396
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #4 Skrevet 11. august 2017 Lås døren eller si det ikke passer. Det er DITT hus, og svigermoren din høres uspiselig ut. Anonymkode: 8dd3d...17d 12
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #5 Skrevet 11. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan holder dere andre ut med svigermødre dere ikke kommer overens med? Jeg har ei som braser inn døra, ikke sier hei til meg eller hade. Kun snakker til mannen(og barna da..). Eneste gangen hun snakker til meg er når mannen blir spurt om noe og han svarer noe hun er uenig i. Da snakker hun til meg for å virkelig sjekke at vi mener slik og sånn. Dette er gjerne ting i forhold til barna eller huset. Slitsomt å alltid skulle ha en forsvarstale klar. Om vi svarer kort at sånn og sånn er det får vi lange taler fra henne. Gjerne på hvert eneste besøk.. Jeg prøver og være andre steder når hun er her. Badet, ordner med klær, husarbeid osv.. men føler det er så feil at jeg skal måtte gjemme meg i mitt eget hus. Hun kommer stort sett fort etter barna har kommet hjem fra barnehagen og er her da gjerne til de legger seg. Hvert fall en gang i uka. Syns det er trist å ikke kunne være med barna på en dag. Vet det er flere som ikke kommer overens med svigers, hva gjør dere? Anonymkode: 40e2d...5db Overtalte mannen til å flytte til andre kanten av landet. Anonymkode: d1cee...f6f 6
Perle Skrevet 11. august 2017 #6 Skrevet 11. august 2017 (endret) Hvorfor gidder og orker du å være sammen med en slik DOTT av en mann, hvis ikke står opp for deg og dere?!? Hadde min mann vært av et så tafatt kalibér hadde jeg mistet ALL lyst. Endret 12. august 2017 av Perle 5
Hadley Skrevet 11. august 2017 #8 Skrevet 11. august 2017 Si til mannen din at du ikke vil ha svigermor over på besøk???
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #9 Skrevet 11. august 2017 11 minutter siden, Perle skrev: Hvorfor gidder, og orker du å være sammen med en slik DOTT av en mann som ikke står opp for deg og dere?!? Hadde min mann vært av et så tafatt kalibér hadde jeg mistet ALL lyst. haha, nå døde jeg litt.. har villapaprika skrevet dette? Anonymkode: 76208...9e2 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #10 Skrevet 12. august 2017 Lås døren!!! Dette er grunnen til at vi bor langt unna mine grusomme svigerforeldre. De har truet med å komme på besøk uten å gi beskjed i forkant, men da lo jeg bare og sa at jeg aldri åpner hvis jeg ikke vet hvem det er. De har aldri kommet på besøk ubedt for å si det sånn. Jeg skal ha en veldig god dag, og enormt med overskudd for å holde ut med dem en dag. Besøk blir derfor kun når jeg vil. Anonymkode: 39f5c...550 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #11 Skrevet 12. august 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Lås døren!!! Dette er grunnen til at vi bor langt unna mine grusomme svigerforeldre. De har truet med å komme på besøk uten å gi beskjed i forkant, men da lo jeg bare og sa at jeg aldri åpner hvis jeg ikke vet hvem det er. De har aldri kommet på besøk ubedt for å si det sånn. Jeg skal ha en veldig god dag, og enormt med overskudd for å holde ut med dem en dag. Besøk blir derfor kun når jeg vil. Anonymkode: 39f5c...550 Ts Hvor ofte kommer de da? Og hvordan tar de det om du sier det ikke passer? Hun her blir fornærmet om hun ikke får komme minst en gang i uka. Anonymkode: 40e2d...5db
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #12 Skrevet 12. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ts Hvor ofte kommer de da? Og hvordan tar de det om du sier det ikke passer? Hun her blir fornærmet om hun ikke får komme minst en gang i uka. Anonymkode: 40e2d...5db De kommer aldri. 1-2 ganger i året på det meste. Vi drar til dem når vi orker. De blir fornærmet når vi ikke er der på en stund, men det gidder jeg ikke bry meg med Anonymkode: 39f5c...550 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå