Gå til innhold

Sjekker du exens profil på datingsider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er over et år siden det ble slutt men i dag oppdaget jeg at exen har laget profil på sukker og har sjekket profilen min. 

Jeg synes det er kleint, jeg sjekker både av total mangel på interesse, samt prinsipp, ikke profilen til exene mine. 

Anonymkode: 74038...b29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke på datingsider av frykt for å se han der. :(

Anonymkode: e8930...467

Gjest Rosetelys
Skrevet (endret)

.

Endret av Rosetelys
Skrevet

Ser man ikke bare små bilder eller kun brukernavnet til folk da, hvis man f eks søker etter kvinnen innefor din aldersgruppe? Kanskje han trykket på alle som kom opp i søket.
Jeg gjorde samme feilen inne på en annen dating side, der så man bare nick og alder og bosted i søket så jeg ante ikke på forhånd at det var eksen sin profil før jeg klikket meg inn .

Anonymkode: 162f2...35b

Skrevet

Har ikke truffet eksene mine på datingsider heldigvis.... men har "truffet" de på tinder men sveiper ikke ja for å si det sånn..

Skrevet

Haha ja med en ex. Men det var min mor som fant han og jeg fikk se han via hennes profil. Han er 35 og søker forsatt etter 18-19 åringer. 

Anonymkode: 122a4...87f

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha ja med en ex. Men det var min mor som fant han og jeg fikk se han via hennes profil. Han er 35 og søker forsatt etter 18-19 åringer. 

:blink::fnise:

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor har moren din innstilt sin profil på å søke etter 35-åringer?😏

Anonymkode: fa29a...6ed

• Liker 1
Skrevet

Garantert. Men ikke med mer iver enn jeg hadde sjekka naboen sin, jeg er bare et usendvanlig nysgjerrig menneske. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor har moren din innstilt sin profil på å søke etter 35-åringer?😏

Anonymkode: fa29a...6ed

Hun er sikkert ganske ung hvis han bare liker 18-19 åringer, og hvis moren er rundt 40 er det vel naturlig å søke etter 35-åringer eller hva?

Anonymkode: 4abbc...d6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...