AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #1 Skrevet 11. august 2017 Hvor mye gir dere barna deres i ukepenger? Mine på 7 og 9 år får 50 kr i uken hver for å rydde rommet. Anonymkode: d1c7e...557
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #2 Skrevet 11. august 2017 Min er nå 14 år og får 20 kr. Hun synes det er greit siden hun ikke bruker mye penger. Hun kjøper ikke mat i kantina osv.. Så hun synes det er helt Ok. Men hun har alltid en lommebok med litt penger i sånn i tilfelle. Anonymkode: 7264e...ccc 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #3 Skrevet 11. august 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min er nå 14 år og får 20 kr. Hun synes det er greit siden hun ikke bruker mye penger. Hun kjøper ikke mat i kantina osv.. Så hun synes det er helt Ok. Men hun har alltid en lommebok med litt penger i sånn i tilfelle. Anonymkode: 7264e...ccc Legger til at hun kan få ekstra lommepenger dersom hun ønsker det, men akkurat nå er hun fornøyd med dette Anonymkode: 7264e...ccc
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #4 Skrevet 16. august 2017 Mine får ingenting for å rydde rommene sine, det er deres rot og derfor må di også rydde det selv. Di får heller ingenting for å rydde opp etter seg selv dersom di har bakt alene, eller dersom det er barbie eller lego utover hele gulvet osv. Dersom di har rotet må di også rydde. Dersom di ønsker seg en leke eller vi skal reise bort og di trenger ferie penger så spør di om jeg har en jobb og så blir vi enige om pris. Av og til er det å rydde ut og inn av oppvaskemaskinen etter middag hver dag, da får di 100kr, 50kr for å rydde og støvsuge inni bilen, hente posten hver dag er 20kr osv.. mine er 8 og 10. Di betaler alt av leker og ting di ikke trenger selv, jeg betaler mat og ting di trenger. Og så får di selvfølgelig litt leker og sånt til bursdag og jul 😊 Anonymkode: 09a54...441
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå