AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #1 Skrevet 11. august 2017 Jeg startet på diett for 2 uker siden. Ingen fancy diett, bare lavkalori med fokus på sunn mat. Ligger på mellom 1100 og 1300 kcal per dag. Litt mindre enn anbefalt kanskje, men uansett. Jeg har disse 2 ukene slitt med mageknip. Kraftige luftsmerter og generelt ubehag og verk. Har det sammenheng med lite kalorier? Skjønner ikke helt hva det kommer av. Spiser en del salat, knekkebrød, og tar en del Nutrilett måltider innimellom. Anonymkode: f7502...0fa
Blod Skrevet 11. august 2017 #2 Skrevet 11. august 2017 Det kan kanskje være at magen din ikke får nok mat? Jeg får ihvertfall vondt i magen når magen ikke får nok å jobbe med. Det kan også være at magen er i en tilvenningsprossess hvis du spiser annen mat enn du har pleid. 2
Gjest Sugemerke Skrevet 11. august 2017 #3 Skrevet 11. august 2017 Er det kunstig søtningsmiddel i nutrilett? I såfall kan det være synderen.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #4 Skrevet 11. august 2017 Hmmm... jeg hadde samme problem når jeg slanket meg... Jeg tror kanskje grunnen var at jeg drakk en del Pepsi Max, gjør du også det kanskje? Anonymkode: fe368...b7f
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #5 Skrevet 11. august 2017 Du spiser en dårlig kombinasjon av mat. Spis mer proteiner, sunt fett og noe krabohydrater Proteiner er viktig for magefunksjonen Anonymkode: 71545...38a
Kragebein Skrevet 11. august 2017 #6 Skrevet 11. august 2017 Kjære TS Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Viser også til rommets retningslinjer vedrørende matinntak: Sitat - Innlegg og tråder med spørsmål og/eller diskusjon om inntak av mindre enn 1500 kalorier, vil bli stengt.Etter en lengre diskusjon og gjennomgang av informasjon, har vi nå kommet frem til at vi vil endre minstegrensen til 1500 kalorier, i henhold til Helsedirektoratets anbefalinger her. Kragebein, mod
Anbefalte innlegg