AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #1 Skrevet 11. august 2017 Er 9 dpo, og får bare skyggestreker på testene. De blir ikke sterkere. Har også slitt med vondt i brystvortene siden etter eggløsning, og de blir bare vondere, stikker og kjennes ut som store blåmerker. Blir så fortvilt over disse testene som ikke blir sterkere, og disse smertene i brystene. Ser ut som om jeg ikke er gravid denne gangen heller. Mistet i sa i juli. Noen med samme erfaring, og var gravide/ikke gravide? Blir snart gal av denne testingen, siden en ønsker dette SÅÅÅÅ sterkt🙁 Og disse vonde brystvortene tar snart knekken på meg. Aldri opplevd slik pms noen gang tidligere. Anonymkode: 8bece...30d
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #2 Skrevet 11. august 2017 Du piner bare deg selv unødig med å teste så tidlig siden negativ 9DPO ikke betyr noe som helst.. Uvanlig sterk pms er et graviditetssymptom, eller et menssymptom. Det samme med ømme bryster, men vent med å teste til i alle fall 12 DPO. Fordi et negativt svar før det, betyr bare mer pining.. Du har nettopp mistet, så gravid kan du bli og blir du det innen 6 mnd er sjansen høyere enn normalt for at neste graviditet blir vellykket. Prøv å trøst deg med det positive her og prøv å la være å gjøre ting som kan gi med skuffelse enn nødvendig. Anonymkode: 51dd4...034
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #3 Skrevet 12. august 2017 Som brukeren over her sier; du driver med selvpining og stresser deg selv "unødvendig". Ikke meningen å bagatellisere følelsene dine men ved å starte testingen før 9 dpo (antar du gjør det siden du skriver tester i flertall) så er du nesten dømt til å få negative tester selv om du skulle vise deg å være gravid etterhvert. Jeg forstår godt at du ønsker dette så sterkt, har vært der selv med prøving i nesten ett år men det var ikke før jeg slappet av og ikke stresset med testing at det klaffet. Mulig tilfeldighet men kanskje kroppen må få slappet av mentalt sett noen ganger... Jeg tør nesten ikke skrive dette til deg men alt håp er jo ikke ute denne runden. Men du blir jo helt ødelagt av å drive å teste så mye så alt for tidlig.. Anonymkode: 51260...f87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå