Gjest forsiktigmisunnelig Skrevet 12. januar 2005 #1 Skrevet 12. januar 2005 Jeg er misunnelig, på venninnen min. Hun har ALT. Hun er morsom, pen, sjarmerende, fint nydelig hår, typisk bred munn alle menn liker og naturlige medfødte perfekte pupper og kropp. Hun har draget på alle og har en kjæreste som gjør alt og gir henne alt. Hvorfor faen kan ikke dette skje meg? Jeg hater å være misunnelig. Hater det. Det gjør så vondt. Hun har draget på venner også, altså folk liker henne. Hvorfor er noen nesten født perfekte mens vi andre på streve oss igjennom ting. Hvorfor må jeg streve etter det å få en kjæreste, mens andre kan få det bare ved å knipse? Ja nå har jeg i allefall innrømmet at jeg er misunnelig
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #2 Skrevet 12. januar 2005 Det er lov å være misunnelig så lenge du ikke lar misunnelsen overta livet ditt. Livet kan virke urettferdig noen ganger, men det er sikkert noe positivt med deg også siden du har så flott en venninne, som sikkert liker deg som du er.
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #3 Skrevet 12. januar 2005 Vel vel, noen og enhver kan vel oppleve livet som "urettferdig" noen ganger. Men jeg tror ikke du skal tenke så mye på det. Husk at det betyr mye mer hvordan du er og oppfører deg enn utseende. Og dersom du lever etter regelen: vær mot andre som du vil de skal være mot deg - ja da vil livet bli litt snillere med en gang. Utseende forfaller, puppene vil henge, det samme vil rumpa ... så vær deg selv og lev etter prinsipper som er gode. Da vil alt bli så mye bedre..
Gjest forsiktigmisunnelig Skrevet 12. januar 2005 #4 Skrevet 12. januar 2005 Ja jeg vet. nei misunnelsen tar ikke overhånd. men noen dager så ønsker man jo litt mer
Shoegal Skrevet 12. januar 2005 #5 Skrevet 12. januar 2005 skjønner at du tenker slik, men jeg er enig med en av de andre her, som sa at det må være noe fint med deg siden du får ha henne som venninne. synes du skal bruke litt tid på å fokusere på akkurat det. i tillegg er du jo kjempeheldig som har ei så flott jente til venninne, eller hva?
Gjest Leola Skrevet 12. januar 2005 #6 Skrevet 12. januar 2005 Det kan være mennesker som er misunnelig på deg også :-) Jeg opplevde det selv i ungdommen at en jente sa til meg at hun bestandig hadde misunt meg sånn. Selv forstod jeg ingenting - det hadde liksom aldri falt meg inn at noen skulle være misunnelige på meg Man ser ikke slikt selv.
Gjest Lizzie28 Skrevet 13. januar 2005 #7 Skrevet 13. januar 2005 Alle er unike. Spesielle. Prøv å tenk at DU er den eneste som er DEG. Ditt utseende, humor osv... Vet om noen jenter som ikke har det bra på INNSIDEN selv om de er vakre på UTSIDEN. Jeg falt for en gutt som var modellpen, men han var kjedelig og uten humor. Derimot andre gutter, som ikke er sååå pene, BLIR penere når de har karisma og personlighet og blir vakre pga det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå