MammaMums Skrevet 11. august 2017 #1 Skrevet 11. august 2017 Urner og vaser? Jeg har blitt litt interessert i Feng Shui, og leser meg opp på dette. Har funnet noen bra bøker, og endel tips der går ut på å ha vann i urner (ikke vaser) ... Kunne godt tenke meg å prøve dette - men URNER 🙄🙄🙄🙄 Eh.. noen som vet? Legg gjerne ved linker eller bilder, dersom noen vêr hva dette mystiske greiene kan være🙊🙊 Setter veldig pris på svar😊😊
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #2 Skrevet 11. august 2017 Vaser har ikke lokk, de er videre i halsen enn urnene. Har du snakket med google og bedt om bilde? Anonymkode: aea99...dd3 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #3 Skrevet 11. august 2017 Fasong på urner: https://www.google.no/search?q=urn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiDhs_H0M_VAhXCIVAKHS9LDp8Q_AUICigB&biw=1536&bih=735 Anonymkode: ed87b...9ec
MammaMums Skrevet 11. august 2017 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vaser har ikke lokk, de er videre i halsen enn urnene. Har du snakket med google og bedt om bilde? Anonymkode: aea99...dd3 Aha 😊 Takk for svar😊 (Eh... tenkte ikke på å spørre Google faktisk🙃 Ble bare så opptatt inni mitt eget hode for å tenke ut hva dette urne-greiene kunne være)
MammaMums Skrevet 11. august 2017 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fasong på urner: https://www.google.no/search?q=urn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiDhs_H0M_VAhXCIVAKHS9LDp8Q_AUICigB&biw=1536&bih=735 Anonymkode: ed87b...9ec Se der ja 😍😍😍 Tusen takk👍👍👍👍 Nå skal jeg finne meg noen urner og putte vann oppi (og bli rik, og tiltrekke meg hell) 😅😅
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #7 Skrevet 11. august 2017 3 minutter siden, MammaMums skrev: Se der ja 😍😍😍 Tusen takk👍👍👍👍 Nå skal jeg finne meg noen urner og putte vann oppi (og bli rik, og tiltrekke meg hell) 😅😅 Blir man rik av urner med vann? Hvordan? Anonymkode: 24ee1...8ef
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #8 Skrevet 11. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Blir man rik av urner med vann? Hvordan? Anonymkode: 24ee1...8ef Det er en gullgruve som kalles overtro. Anonymkode: 11238...64d
Violetta Skrevet 11. august 2017 #9 Skrevet 11. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir man rik av urner med vann? Hvordan? Anonymkode: 24ee1...8ef Ved å ha vann i, selge dem og kalle det Feng Shui. 1
Perelandra Skrevet 11. august 2017 #10 Skrevet 11. august 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fasong på urner: https://www.google.no/search?q=urn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiDhs_H0M_VAhXCIVAKHS9LDp8Q_AUICigB&biw=1536&bih=735 Anonymkode: ed87b...9ec Er dette blomsterurner? De minner mer om urner som brukes ved kremering. 4
Hjärtat Skrevet 11. august 2017 #11 Skrevet 11. august 2017 47 minutter siden, Perelandra skrev: Er dette blomsterurner? De minner mer om urner som brukes ved kremering. Man blir ekstra rik og heldig hvis det er en kremert slektning oppi sammen med vannet, dah.💁🏼 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #12 Skrevet 11. august 2017 4 timer siden, MammaMums skrev: Se der ja 😍😍😍 Tusen takk👍👍👍👍 Nå skal jeg finne meg noen urner og putte vann oppi (og bli rik, og tiltrekke meg hell) 😅😅 Bytt vannet hver dag, ellers kan dette lett bli din bane. Muggsoppen gror i stillestående vann etter få dager. Anonymkode: aea99...dd3
MammaMums Skrevet 12. august 2017 Forfatter #13 Skrevet 12. august 2017 14 timer siden, Hjärtat skrev: Man blir ekstra rik og heldig hvis det er en kremert slektning oppi sammen med vannet, dah.💁🏼 🙊🙊🙊 Ts
MammaMums Skrevet 12. august 2017 Forfatter #14 Skrevet 12. august 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Bytt vannet hver dag, ellers kan dette lett bli din bane. Muggsoppen gror i stillestående vann etter få dager. Anonymkode: aea99...dd3 Vræææl 😳😳 Takk for tipset! Da skal det byttes 💵💰💵💰💵💰
MammaMums Skrevet 12. august 2017 Forfatter #15 Skrevet 12. august 2017 15 timer siden, Hjärtat skrev: Tror fonus.no har noen fine...👍🏼 Supert😍 Takk for tipset😊
MammaMums Skrevet 12. august 2017 Forfatter #16 Skrevet 12. august 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir man rik av urner med vann? Hvordan? Anonymkode: 24ee1...8ef Tja- hvor skal en starte.. KAN jo selvfølgelig bare være overtro... Men, ifølge østlig tankesett (feng shui) så handler det meste om at "alt" har en energi ved seg, og at det handler om å legge forholdene til rette i hus, og generelt rundt seg, slik at disse energiene skal flyte best mulig og ikke kollidere med hverandre. Litt som tanken bak akupunktur; energibanene skal være åpne og ikke blokkert.. Så; om man tenker slik- så er det bra energi og dårlig energi det handler om. Ikke vet jeg, men jeg syns det var litt interessant å lære om- og tenker sånn: virker det? Sånn på ordentlig? "Tja, jeg prøver-så får jeg se😊😊" Penger er ikke å forrakte💰💰 (har 32kr på konton😂😂😂) 1
MammaMums Skrevet 14. august 2017 Forfatter #17 Skrevet 14. august 2017 Ts her, en pussig liten oppdatering: Jeg fant meg en urne, satte vann i - på det stedet mitt hus "skulle" ha det - og idag kjøpte jeg meg et flaxlodd, bare for moroskyld fordi det gjør keg ytterst sjelden ... Så skrapte jeg frem tre 500kr gitt 😳😳 Hehe💰💰💰 Alt hjelper💰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå